h0bboo Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Okei, så har bestemt meg for at jeg skall bygge ny PC, tidligere har jeg bestilt ferdig bygd PC fra komplett, så bestemte meg for at jeg ville bygge en selv. Har kommet fra til dette oppsettet Hovedkort: Asus Maximus Formula minne: Corsair TWIN2X 6400 DDR2 Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz Skjermkort: Sapphire Radeon HD 4870 Strømforsyning: Corsair Powersupply 620W Hardisk: Samsung SpinPoint F1 750GB Lydkort: Creative SB X-Fi XtremeGamer Kabinett: Antec 300 Dette er oppsettet jeg har tankt på. Har tenkt å kjøre Windows XP 64 eller 32 bit OS Er dette bra? Noe jeg kunne endret på? Dette vil virke opp mot verandre ikkesant? Må jeg kjøpe Extra kabler til eller kommer det med? Takker! Endret 4. juli 2008 av h0bboo Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Du må liste opp hva delene dine heter, feks: Hovedkort: Asus P5N-E SLI CPU: Intel E4300 osv.. Tviler på at det er så mange som gidder å klikke seg inn på alle de linkene bare fordi du ikke gadd å liste de opp. Lenke til kommentar
Darkling22 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Anbefaler deg noe raskere minne, fks DDR2 PC8500 eller PC2-9600 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå