Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Der ja, klarte og tryne.

Anbefalte innlegg

Der satt den, klarte og tryne på en jevla fuckings grusvei for 15min siden. HELE kåpa er skrapa opp, girpedalen er bøyd, et knekt blinklys,skrapa opp en av kantene på fronten og det lekker olje. Men den største skaden er på kåpa.

Det er en Yamaha YZF 125cc R. Noen som har noen anelse om priser på Kåper,Blinklys og ny lack osv. til den sykkelen? Er så frustrert og sinna og alt på engang at jeg ikke finner noe som helst.

Setter veldig pris på at dere ikke kommer med facts som; jaja, det er en lærepenge osv osv osv.

også vil jeg helst ikke høre; HEHEHE Der ble du grundig eid, lykke til med og betale det.

Jeg har fått hørt ALT det fra før av, så trenger ikke å få høre det igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Der satt den, klarte og tryne på en jevla fuckings grusvei for 15min siden. HELE kåpa er skrapa opp, girpedalen er bøyd, et knekt blinklys,skrapa opp en av kantene på fronten og det lekker olje. Men den største skaden er på kåpa.

Det er en Yamaha YZF 125cc R. Noen som har noen anelse om priser på Kåper,Blinklys og ny lack osv. til den sykkelen? Er så frustrert og sinna og alt på engang at jeg ikke finner noe som helst.

Setter veldig pris på at dere ikke kommer med facts som; jaja, det er en lærepenge osv osv osv.

også vil jeg helst ikke høre; HEHEHE Der ble du grundig eid, lykke til med og betale det.

Jeg har fått hørt ALT det fra før av, så trenger ikke å få høre det igjen.

Hvis du ikke vil ha noen kommentarer med (konstruktiv) kritikk, hvorfor opprettet du da tråden? For å informere verden om at du har trynet med sykkelen din? :)

Du må nesten regne med å få noen kommentarer når du forteller at du har gått på snørra osv. Hvis du vil vite noe om pris på kåpe, blinklys, lakk osv, kan det være lurt å kun spørre om dette, istedenfor å skrive 100 ord om at du har gått på snørra, for da er det stort sett bare det siste folk får med seg :)

Lenke til kommentar

Det er ET spørsmål i tråden og det er om noen vet priser på de forskjellige delene.

Å når jeg spør om ting så pleier jeg ofte og beskrive hvorfor/hvordan ting skjer/skjedde. Det er for det meste grunnen.

Lenke til kommentar
Det er ET spørsmål i tråden og det er om noen vet priser på de forskjellige delene.

Å når jeg spør om ting så pleier jeg ofte og beskrive hvorfor/hvordan ting skjer/skjedde. Det er for det meste grunnen.

Dette må du nesten høre med om til stedet du kjøpte sykkern, eller hovedimportøren etc. De vet prisene, og de skaffer, ring til dem.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...