Schneiderlin Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Skal sette inn bilstereo i båten, men lurer på hvor mye sikringene koster? Å hvor mange sikringer jeg trenger? Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 det spørs hvor tykke ledninger du skal legge... du klarer deg sikkert med f.eks agu sikring fra dynabel, og agu holder... dynabel sikringer.. hvis det er bare spilleren du tenker på så klarer du deg nok med noe enda mindre... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 det spørs hvor tykke ledninger du skal legge... du klarer deg sikkert med f.eks agu sikring fra dynabel, og agu holder... dynabel sikringer.. hvis det er bare spilleren du tenker på så klarer du deg nok med noe enda mindre... Ok, for jeg så litt in den ''anlegg i båt'' guiden. Å han hadde mange sikringer tror jeg. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Skal du bare ha inn en spiller, så trenger du 1stk sikkring 10a med holder, koster sikkert ikke mere enn 10-20kr på biltema Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Ok. Fikk høyttalerene som skal være i båten i dag. Men lurte på hvilke kabler jeg trenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå