MBarne Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Da var det snart tid for gatebil i rudskogen! Regner ikke med jeg er alene om å ta turen opp? :dribble: Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg gleder meg ihvertfall woooooohoooooooooooooooo Lenke til kommentar
Darksouled Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jepp, har gledet meg som en unge en måned nå. Skal såklart investere i partytelt, stoler, bord og grill for anledningen. Det har dog blitt spådd litt tvilsomt vær, men når de greide å spå sol forrige lørdag tar de nok feil denne helga også. Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Høres bra ut Ikke glem øla da Da var vi 2 som ser fram til helga!! ingen fler? Lenke til kommentar
Darksouled Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hehe, tar med meg tre kompiser, men det blir kanskje litt mager stemning med bare fem stykker? Ølla er selvskreven, derfor nevnte jeg den ikke engang. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Blir kanskje en tur nedover, får se på været. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 JA veldig interessant! En gjeng med drittunger!! sikler over noen halvnakne damer som ruller seg over ei rånekasse! Veldig gøy M Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Kommer meg ikke nedover i år. Men det hadde helt klart vært noe å vært der. Neste år skal jeg nedover. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 JA veldig interessant! En gjeng med drittunger!! sikler over noen halvnakne damer som ruller seg over ei rånekasse! Veldig gøy M Jøss så sur. Tror du har litt feil intrykk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå