Gå til innhold

Er det nokon som har laget denne heimesida i god tru?

aspic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er bare kødd, såklart. Ingen skriver så dårlig engelsk. Hvertfall ikke når vi har engelsk fra 4. klasse i barneskolen her.

Joda folk kan fint skrive så dårlig engelsk. Er skremmende hvor lite enkelte lærer av å gå på skole.

Jeg håper virkelig de sidene ikke er seriøse. Tviler på at en slik person hadde hatt tålmodigheten til å lage den. Morsomste delen var konversativ dame,[ironi]noe jeg er helt enig i. Snakking er overvurdert:D[/ironi]

Lenke til kommentar

Nei, det er så gjennomført dårlig at det er planlagt å være sånn. Akkurat som når en voksen tegner "barnetegninger" stappfulle av små detaljer ingen barn ville kunne komme på, bare ved å skjelve litt på hånda eller tegne freehand i Paint.

Lenke til kommentar
Bare jeg som tenker Borat?

Nei, han føler seg litt truffet selv også:

"Çağrı has announced that he is travelling to London to receive an apology from Baron Cohen, and to receive money for the use of his likeness in the film. He said, "the world knows he is copying Mahir. I am not saying this — the world is. I have received so many e-mails from people in the United States who tell me he is imitating me." He added, "the bombshell is going to fall. (Cohen) is making money by using me.""

Fra Wikipedia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...