TNT127 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 huff, lik som gost recon Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Velvel, nå får vi jo masse fett iløpet av uka. Tenker Halo 3 blir å spille en GOD del på torsdag/fredag/lørdag. Kanskje oppdateringen til dashbordet kommer samtidig? Næh, den kommer ihvertfall ikke til den 25te ifølge han godeste Major Nelsån. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 And there we have the "kanskje" in action. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Halo 3 kom jo ut 25 sep så kansje vi får se noe da, + det er bursdagen min så da bør de gjøre noe for meg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Vi er nå alle rimelige sikre på at det skjer noe da, særlig med achievement screensa som er ute og går. Er nok noe å se frem til for alle og enhver! (gratulerer med dagen, btw ) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1003249 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Vi er nå alle rimelige sikre på at det skjer noe da, særlig med achievement screensa som er ute og går. Er nok noe å se frem til for alle og enhver! (gratulerer med dagen, btw ) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1003249 Så det så feil ut mente og si, jeg har bursdag 25 sep Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Skjønte såpass, men den 25 er jeg litt for opptatt med Halo til å gratulere deg Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Enda en spooky ting på Bungie.net http://www.bungie.net/News/content.aspx?ty...s&cid=15547 Lurer virkelig på hva de brygger opp til Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Da var oppdateringen til Halo 3 ute, men det tar man i den andre tråden. Tenkte jeg bare kunne si det, slik at ikke denne blir brukt til Mythic eller omvendt. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 på www.bungie.com har startet en ny ned telling. Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Noen som skjønte noe av den teaseren som ble lagt ut nå? link Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Vel, blir nå mer Halo.. Endret 25. september 2008 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Laster ned videoen nå. BRB! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 *Gjesp* Denne teaseren var rimelig antiklimatisk, og jeg kjenner at jeg ikke bryr meg nevneverdig om hva det måtte være vi har i vente. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Rar teaser...... prepare to drop wtf? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Quote fra Comprade Stopper man filmen på et visst sted kan man se på et skilt at vi er i New Mombasa. Halowiki sier følgende: "New Mombasa is a major port city and industrial center on Mombasa Island in the East African Protectorate on Earth. It was the main target of the Covenant attack in the First Battle of Earth. The city was invaded, occupied, and razed in the course of the conflict." På grunn av dette tror jeg vi snakker om en prequel til halo, noe som ikke virker umulig mtp ryktene. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) ... Endret 25. september 2008 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) third-person squad shooter in the style of Ghost Recon. Dette kan bli bra, eller veldig dårlig. Gameplayet må være veldig likt det man allerede har med tanke på at de vanlige soldatene kunne kjøre og skyte med det meste du som spartan også kunne bruke. Men hvis man får halo med et litt mer taktisk tilnærming så kan det jo bli gøy. Kommer allikevel å føles litt rart å miste muligheten til å løpe frem og dælje eliten i hue. Det spørs også hva slags tilnerming de velger. Black-ops super sneaky med bombeplanting, innfiltrering osv, eller som en soldat i en stor anngrepsstyrke. Store muligheter. Blir litt kjedelig å sloss i Mombasa når man allerede vet at byen er tapt eller kanskje ikke. Endret 25. september 2008 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Quote fra CompradeStopper man filmen på et visst sted kan man se på et skilt at vi er i New Mombasa. Halowiki sier følgende: "New Mombasa is a major port city and industrial center on Mombasa Island in the East African Protectorate on Earth. It was the main target of the Covenant attack in the First Battle of Earth. The city was invaded, occupied, and razed in the course of the conflict." På grunn av dette tror jeg vi snakker om en prequel til halo, noe som ikke virker umulig mtp ryktene. Viss du stopper filmen et annet sted ser du et covernat ship i bakrunden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå