Laland Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Greit det! Bare vær sånn, du Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 For en stund siden rundt E3 tiden var det en nedtelling på bungie men som ble stoppet når det var noe timer igjen, noen nytt om dette? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Det er vel det vi får vite noe om neste uke om ryktet stemmer. Jeg vil nok velge å tro at dette er Halo: Mythic vi får se. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Halo 3 Mythic, med en eller annen form for campaign som viderefører historien/ spiller fra et annet synspunkt/legge til en level midt inne i hele greia. Er så vannvittig keen på mer campaign! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Hva betyr dette da? Endret 16. september 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Antar det betyr at du fucka opp linken Antar det betyr at du fucka opp linken Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 merket det funker no. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 halo 4 kommer det nok.. men jeg tror bare ikke halo4 vill bli så bra siden bungie ikke vill være med å lage spillet og derfor har microsoft tenkt og kjøpe rettighetene til spillet. jeg tenker.. Microsoft? Microsoft?! Microsoft kan jo ikke lage så gode spill som er på samme nivå som halo serien! Er det microsoft som lager halo4 så blir jeg veldig skuffet og vill neppe jeg vill kjøpe spillet med mindre spillet får terningkast 6 og jeg liker game review'en. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Nuvel, MS har jo veldig mange gode interne studioer, og sålenge de kan gi Halo utviklerne alle de ressursene og tid de trenger, så gjetter jeg på at Halo franchisen kan fortsette som en veldig suksessfull franchise! Ikke sku hunden på håret, er det vel noe som heter? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 ja kanskje det men allikevell vill de ikke være på nær høyde med så bra som bungie lagde det.. + at microsoft vill sikkert lage koder til spillet på xbox360 og da blir det mange cheaters på live og da blir det ikke noe gøy.. men ikke vet jeg, vi får vell bare vente og se om spillet kommer eller ikke i det hele tatt og om det blir en god oppfølger.. ps: ikke selg skinnet før bjørnen er skutt simen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 halo 4 kommer det nok..men jeg tror bare ikke halo4 vill bli så bra siden bungie ikke vill være med å lage spillet og derfor har microsoft tenkt og kjøpe rettighetene til spillet. jeg tenker.. Microsoft? Microsoft?! Microsoft kan jo ikke lage så gode spill som er på samme nivå som halo serien! Er det microsoft som lager halo4 så blir jeg veldig skuffet og vill neppe jeg vill kjøpe spillet med mindre spillet får terningkast 6 og jeg liker game review'en. Microsoft eier allerede alt som er tilknyttet Halo universet, Lenke til kommentar
simentp Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 ja, jeg vet att det er microsoft som nærmest ''eier'' hele halo universet.. men det er ikke de som er utviklerne. det er jo klart hadde det ikke vært microsoft som eide halo ville det jo sikkert vært på ps3 og wii sikkert å da... men microsoft som halo4 UTVIKLERE... det klarer ikke jeg og se for meg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 ja, jeg vet att det er microsoft som nærmest ''eier'' hele halo universet.. De er det ikke nærmest, De EIER det! Microsoft vil heller ikke utvikle det spillet alene, såpass vet vi allerede. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 ja, jeg vet att det er microsoft som nærmest ''eier'' hele halo universet.. De er det ikke nærmest, De EIER det! Microsoft vil heller ikke utvikle det spillet alene, såpass vet vi allerede. ja microsoft vill ikke utvikle spillet alene men allikevell ser det kanskje ut till att gearbox arbeider med halo4 allerede men så langt er jo det bare rykter men hvem vet.. kanskje er halo4 under arbeiding eller kanskje det aldri vell bli halo4.. hvem vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) KEEP IT CLEAN interessant... Edit: Hører heller kanskje hjemme i "Halo 3: Mythic"-tråden.. Endret 20. september 2008 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 KEEP IT CLEAN interessant... Edit: Hører heller kanskje hjemme i "Halo 3: Mythic"-tråden.. Hva skal det bety da.......... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hva skal det bety da.......... Det betyr at du skal holde det rent. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Dere husker Bungie? Det lille selskapet som lagde disse såkalte Halo spillene? Vel, det er bekreftet at de jobber med enda et (Halo) spel! http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=197591 Halo developer Bungie has started up its next game's teaser campaign (again), after the originally planned reveal was blocked by Microsoft earlier this year. The now infamous 'superintendent' has appeared on the front of Bungie's website, backing up rumours that the mysterious game could be revealed as soon as this week. The developer has also confirmed for the first time that the new game, which carries the tagline "keep it clean", does indeed take place in the Halo universe. In the teaser's fake computer gibberish, which we bet Bungie's best writers spent ages coming up with, the post makes references to the UNSC, the Earth military organisation from the Halo games. Bungie's new Halo, which Microsoft has already gone on record as happening, is said to be a third-person squad shooter in the style of Ghost Recon. It makes sense, seeing as ex-GRAW creative director Christian Allen is now under Bungie's pay role. Hopefully we'll see something this week - the relentless teasing is getting annoying now. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Ser for meg noe ala de klippene som liksom skulel være fra Peter Jackson sitt Halo prosjekt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Velvel, nå får vi jo masse fett iløpet av uka. Tenker Halo 3 blir å spille en GOD del på torsdag/fredag/lørdag. Kanskje oppdateringen til dashbordet kommer samtidig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå