Gå til innhold

Halo "4" Diskusjonstråd - Prepare to Drop!

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

For min del kunne Bungie laget en ny Halo serie om The Arbiter :D

Kanskje en etterfølger hvor The Arbiter finner skroget av MasterChief og Cortana? :idea: Lengter etter nye Halo spill... Synn at Halo Wars ikke blir laget av Bungie, men Ensemble Studios, som kræsjet med Age of Empires 3 :wallbash:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ensemble har i motsetning til Bungie en hel haug av RTS-spill i bagasjen, mange av dem av utrolig høy kvalitet (selv om de "kræsjet" med AoE 3). Bugie har så vidt jeg vet aldri laget et RTS engang. Blir som om Coca-Cola skulle begynne å lage brunost.

Lenke til kommentar

Går rykter i at Gearbox holder på med noe lurt.

Ensemble har i motsetning til Bungie en hel haug av RTS-spill i bagasjen, mange av dem av utrolig høy kvalitet (selv om de "kræsjet" med AoE 3). Bugie har så vidt jeg vet aldri laget et RTS engang. Blir som om Coca-Cola skulle begynne å lage brunost.

Hvem sa noe annet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Bungie is to announce its much talked about new game next week, an industry insider has revealed.

Speaking to GAMER.tm, an industry insider has confirmed that Microsoft is due to hold an event in Europe next week, where Bungie is due to take the wraps off its next game – the first title the studio has developed since splitting from Microsoft.

Unfortunately, our source – who obtained this information directly from Microsoft – was unable to confirm what that game will be. As such, it’s unknown whether the new title will be Halo 4, or indeed whether it will be related to the Halo universe in any way, shape or form.

Kilde!

Lenke til kommentar

Denne tråden handlet jo om Halo 4 fra før, da den het "Halo 4 allerede under utvikling?". Når jeg fant denne artikkelen kom jeg på at jeg hadde denne tråden, og døpte den om slik at den kunne omfatte flere nyheter, rykter og diskusjoner enn kun diskusjonen rundt ryktene at Halo 4 kanskje var under utvikling.

Nå som tråden heter det den heter synes jeg artikkelen passer inn bra.

Tråden handler om nyheter relatert til Halo 4, og det artikkelen viser er jo relatert til Halo 4.

Halo 4 rykter er jo Halo 4 rykter, uansett om det står at det kanskje ikke er det eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...