Lakus Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Aldri hørt om det engang... Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 hva? har ikke hørt om"world of halo" en gang. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hadde faktisk vært litt fett, det.. Jeg mener, ringene er jo temmelig store.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 En kamerat sier at World Of Halo kommer ut neste år er dete sann??? Selvfølgelig er det sant når kammeraten din sier det Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hadde faktisk vært litt fett, det.. Jeg mener, ringene er jo temmelig store.. Njæ. Hadde blitt furore på Bungie.net forumet i hvert fall. Lenke til kommentar
TNT127 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Vis det kommer nytt halo spill så går det sikkert ut på å utrydde "The flood" og "The brute". Så vi skal sikkert til hjem planeten til brute. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 eg vett, eg vett det nye spillet kommer til å hette mass halo effect! der du må drepe romvesner for å få exp slik at ein blir bedre med våpen (sikting og power) og kan få bedre sjold! og oppgradere kjøretøyene. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Super Halo Bros på Wii. Master Chief og Johnson må redde Cortana fra den onde Gravemind. Kilde Sorry, but the princess is on another halo. Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Halo uten MC vi får vel vite det endelig i mårra Lenke til kommentar
Damp Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ingen annonsering av noe nytt Halo spill på pressekonferansen til Microsoft, men det har kommet en ny countdown på http://www.bungie.net/ som teller ned til dag 3 på E3. Hovedsiden til Bungie er altså stengt. Lenke til kommentar
Pr3DaToR Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 For min del kunne Bungie laget en ny Halo serie om The Arbiter Kanskje en etterfølger hvor The Arbiter finner skroget av MasterChief og Cortana? Lengter etter nye Halo spill... Synn at Halo Wars ikke blir laget av Bungie, men Ensemble Studios, som kræsjet med Age of Empires 3 Lenke til kommentar
TNT127 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Bungie sier at de holder på og jobbe med et spill, og vi får vite mer om det seinere Lenke til kommentar
Micern Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ensemble har i motsetning til Bungie en hel haug av RTS-spill i bagasjen, mange av dem av utrolig høy kvalitet (selv om de "kræsjet" med AoE 3). Bugie har så vidt jeg vet aldri laget et RTS engang. Blir som om Coca-Cola skulle begynne å lage brunost. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Går rykter i at Gearbox holder på med noe lurt. Ensemble har i motsetning til Bungie en hel haug av RTS-spill i bagasjen, mange av dem av utrolig høy kvalitet (selv om de "kræsjet" med AoE 3). Bugie har så vidt jeg vet aldri laget et RTS engang. Blir som om Coca-Cola skulle begynne å lage brunost. Hvem sa noe annet? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Bungie is to announce its much talked about new game next week, an industry insider has revealed. Speaking to GAMER.tm, an industry insider has confirmed that Microsoft is due to hold an event in Europe next week, where Bungie is due to take the wraps off its next game – the first title the studio has developed since splitting from Microsoft. Unfortunately, our source – who obtained this information directly from Microsoft – was unable to confirm what that game will be. As such, it’s unknown whether the new title will be Halo 4, or indeed whether it will be related to the Halo universe in any way, shape or form. Kilde! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Er ikke sikkert det er halo 4, men uansett spennende Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Derfor det er Halo "4" Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Lakus, fail? As such, it’s unknown whether the new title will be Halo 4, or indeed whether it will be related to the Halo universe in any way, shape or form. Vi kan vel kalle det "Halo 4" eller "Bungie's nye IP" eller "Bungie's CPR on old IP". Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Denne tråden handlet jo om Halo 4 fra før, da den het "Halo 4 allerede under utvikling?". Når jeg fant denne artikkelen kom jeg på at jeg hadde denne tråden, og døpte den om slik at den kunne omfatte flere nyheter, rykter og diskusjoner enn kun diskusjonen rundt ryktene at Halo 4 kanskje var under utvikling. Nå som tråden heter det den heter synes jeg artikkelen passer inn bra. Tråden handler om nyheter relatert til Halo 4, og det artikkelen viser er jo relatert til Halo 4. Halo 4 rykter er jo Halo 4 rykter, uansett om det står at det kanskje ikke er det eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå