Lakus Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Halo 4 is already in development Postet 3. Juli på sarcasticgamer.com At some point you’ll just have to trust us on some of this stuff. We have to protect our sources to keep them from being fragged by their employers or associates. A very good and anonymous source tells us that Halo 4 is already in full development over at Bungie. I wish to God She/He/It had more details to share but at this point all She/He/It can confirm for sure is that Halo 4 is an official project being developed by Bungie, at this very moment. With more than 20 million copies of Halo 3 sold worldwide, I know it’s a no-brainer that the series would continue somehow. It’s nice to get this sort of reassurance from a source who has never been wrong for us before. If we get more details, we’ll share them. If She/He/It is wrong… They’ll be quietly disposed of. Hva tror dere? Er det noe sannhet i ryktet? Selv håper jeg både på at det er sant, og på at det ikke er sant. Samtidig. Endret 28. september 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Sålenge det bare er kvalitetstitler som blir lagd under navnet Halo, så gjør jeg ikke annet enn å glede meg! Da er det vel mest å spekulere i hva som blir storyen videre. Ødelegge resten av ringene? Master Chief og Cortana på planeten på slutten av Halo 3? ..en blanding? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Gjerne sleng på en spoilerwarn Lakus da vi kan snakke litt om teoretisk oppfølger til Halo 3 så slipper vi all spoilertags At Bungie/MS hadde Halo 4 i tankene var jo helt klar tilstede mtp. avsluttningen til Halo 3 og alle de Forerunner-terminalene rundt omkring i spillet Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Men den planaten MC driver mot i slutten av spillet. Er det ikke massivt diskutert at det er en maskinplanet? Eller er jeg litt på jordet nuh? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jo, var noe sånt..husker ikke helt. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Tenkte litt i ettertid; kan jo hende at Halo 4 kan være en slags prologue til Halo 1. De som har lest novellene, vet jo at det er en hel del historie bak Halo:CE (The fall of REACH etc.) Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Blir sånn star wars rekkefølge:p Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Tror ikke det kommer noen nye spill i halo trilogien med master chief med det første. men vi kan jo glede oss til andre halo spill som halo wars. Det var jo en ganske åpen slutt på halo 3 så muligheten er det. For de som ikke har spillt siste bane på halo 3 så ville jeg gjordt det. for dere som er ltt late her er slutt filmen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg tipper det er en prequel. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hmm.. Kanskje vi kan få tre nye spill, som legger opp til av vi står opp av cryo-tuben(?) på starten av Halo 1? Veldig SW, though.. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hmm.. Kanskje vi kan få tre nye spill, som legger opp til av vi står opp av cryo-tuben(?) på starten av Halo 1? Veldig SW, though.. Men hva skal de hete da de kan jo ikke hete halo 4, 5 og 6 da då må de heter halo 0 halo -1 og halo -2 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Halo: Peace and Quiet Halo: Disagrement Halo: Conflict in Progress Halo: Combat Evolved Halo 2 Halo 3 Syntes det kunne ha funka bra jeg, hadde Halo 2/3 hatt undertitler.. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 overasker meg ikke, halo er det eneste halv-bra eksklusive spillet til 360... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 overasker meg ikke, halo er det eneste halv-bra eksklusive spillet til 360... Gears? gears 2? Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Blir for dumt å si halv-bra. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 overasker meg ikke, halo er det eneste halv-bra eksklusive spillet til 360... Forsvinn. Personlig er jeg veldig åpen for et Halo 4, og hvis man tar navnet i betraktning så virker det ikke som en prequel, men en faktisk oppfølger. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Don't feed the trolls... Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Halo: Peace and QuietHalo: Disagrement Halo: Conflict in Progress Halo: Combat Evolved Halo 2 Halo 3 Syntes det kunne ha funka bra jeg, hadde Halo 2/3 hatt undertitler.. Halo 3: finish the fight Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 oog.. Halo 2: Cliffhanger to the Max Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 En kamerat sier at World Of Halo kommer ut neste år er dete sann??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå