espenoen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg har nettopp fått Pentax AF-360 fgz i hus, og lurer på om jeg kan bruke den trådløst på kameraet mitt (Samsung GX-1L) med den innebygde blitsen som master. Manualen til kamera sier at det ikke er mulig, men det sier visst manualen til K10/GX10 også og der er det mulig. Jeg kjøpte ikke blitsen for å bruke den trådløst, men det hadde jo vært kjekt om det var mulig. Lenke til kommentar
Kaffilars Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg har nettopp fått Pentax AF-360 fgz i hus, og lurer på om jeg kan bruke den trådløst på kameraet mitt (Samsung GX-1L) med den innebygde blitsen som master. Manualen til kamera sier at det ikke er mulig, men det sier visst manualen til K10/GX10 også og der er det mulig. Jeg kjøpte ikke blitsen for å bruke den trådløst, men det hadde jo vært kjekt om det var mulig. Nei det går nok ikkje, men kjøper du ein blits til av samme type kan du kjøre trådløst mellom blitsane.. Lenke til kommentar
espenoen Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Nei det går nok ikkje, men kjøper du ein blits til av samme type kan du kjøre trådløst mellom blitsane.. Takk for rask avklaring. Jeg er ingen stor blitser, så jeg tror heller jeg legger de pengene i nytt hus om en stund, men takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå