Gå til innhold

pc-skjerm eller tv

Primer4

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe skjerm til pc/x360/filmer og lurer for det første på om det kan være lurt da og en 24tommers widescreen med 1920x1200 oppløsning, osv. til 2.5ish istedefor en vanlig 32" tv med dårligere oppløsning til 3995,-

Og en ting til, får man fjernkontroll med pc skjermer? om ikke hvordan bytter jeg mellom dvi og hdmi? :p

takker på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Fins kanskje noen pc skjermer med fjernkontroll men har enda ikke kjøpt en som ga meg gleden av en fjern kontroll, er jo litt behagelig siden det hadde blitt enda 1 kontroll og huske hvor var hehe.

Det er ofte en knapp foran eller under skjermen som lar deg stille om du vil ha VGA, DVI eller HDMI via skjermen. avhengig av hvor mange innganger du har på skjermen din.

Jeg har en Benq skjerm

BenQ G2400W

denne har VGA, DVI og HDMI inngang. Da bytter du immelom de forskjellige med en knapp under skjermen. veldig enkelt og greit må jeg si.

Har HD 1920x1200 oppløsning og 5 ms responstid.

Utrolig fin til spilling og film. vanvittig kult med HD aldri sett HD før jeg fikke denne og jeg ble frelst hehe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Neida bare og koble til kablene du trenger men husk er bare 1 HDMI inngang vis du hadde planer om og bruke 2 HDMI kontakter så går ikke det.

Men DVI er jo det mest vanlige for pc overgang.

Du vil bli veldig fornøyd med skjermen, er ivertfall jeg.

Har testet den med HD film, spilling og vanlig data bruk og den er herlig.

Hakke xbox så jeg skakke si hvordan det funker men er sikkert fantastisk det og.

Lykke til

Ha en fin dag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...