Gå til innhold

BK: Slapp hund og en kvinne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er fryktelig små bilder, så det er vanskelig å si noen teknisk om dem. Men bildet av kvinnen liker jeg veldig godt. Jeg skulle bare likt å se mer detaljer, slik at jeg kan danne meg et bedre bilde av det. Ideen er i alle fall glimrende, og det ser ut som om den er godt utført. Sepia er velvalgt, og uttrykket hun har i øynene gjør at jeg føler at du bare har scannet et gammelt fotografi. Men er ikke den tonen litt for rød, mon tro? Bevegelsesuskarpheten stemmer ganske bra i koloritten, og komposisjonen er glimrende uperfekt. Det samme gjelder de små eksponeringsproblemene som avsløres.

Men som sagt, større bilder hadde vært kjekt. Hva er forresten et standard digitalkamera? Jeg trodde mitt Eos 20D var et standard digitalkamera.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Jeg har våget meg på en liten redigering av bildet.

Jeg har rettet opp horisonten, croppet, finjustert levels og lagt til litt sharpen.

Si ifra hvis du vil at jeg fjerner bildet ditt.

Edit: Hunden og kolonnen blir veldig midtstilt - er ikke sikker på om det fungerer helt godt :hmm:

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Men som du forstår ut fra kritikken er vi glade for at du har laget noe kreativt likevel. For det trenger ikke være verdens beste kamera for å ta verdens beste bilde. Ikke at du har gjort det, men du har i alle fall tatt et godt bilde. Pluss et halvbra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...