J@cob Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg ringer og jeg ringer, men det eneste som svarer er en illsint dvergpuddel med kvasse tenner. Huff. Vi skulle aldri avskaffet feudalsystemet! Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Blikket trekkes oppover, og det liker jeg. Jeg opplever en stramhet over bildet, som står i kontrast til den myke bakgrunnen og bjellen til høyre. Ble sittende å kikke lenge på det.. godt jobbet. Jeg liker det. Lenke til kommentar
andersj Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Enkelt og stemningsfullt. Komposisjone som preges av mange møtende linjer både i bakgrunn og forgrunn. Gir meg en retrofølelse. Dette er et flott bilde! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Utover den medfølgende teksten blir det sikkert for mange uforståelig, og jeg liker også at forklaringen er med her. Det er et fint samspill mellom de skarpe konturene og den fine uskarpe bakgrunnen. Med det mener jeg at både valg av dybdeskarphet og konverteringen fungerer flott. Det er også ok å se at det går ann å presentere bilder som er lite symetriske og stilistiske her i BK. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Utover den medfølgende teksten blir det sikkert for mange uforståelig Det er nok enda ett bilde i min lille on going serie: "Godset mitt", må få lagt ut alle sammen samlet tilslutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå