Bleelekwwl Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Du kan nå melde deg til Wrath beta testingen i account management på wow-europe siden. Dette vil gi deg en sjanse til å bli trukket ut til å ta del i testingen når den da begynner. Er vel ikke så langt unna nå! Endret 3. juli 2008 av Mortifer Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 OMG takk for at du sa ifra! Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hjertelig Håper de tar med min account selvom den er frozen.. :/ Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Takk for opplysningen. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Kult takk for info Men regner med man ikke får mulighet til invite om man har frozen account, må vel aktivere wow kontoen min igjen da Sitat Q: Who is eligible for the Wrath of the Lich King Beta opt-in?A: Any player who has both an active World of Warcraft subscription and World of Warcraft: The Burning Crusade is eligible to opt in to the beta at (https://www.worldofwarcraft.com/account/beta-opt-in.html / https://www.wow-europe.com/account/beta-opt-in.html). The account must be active when the beta starts in order to be eligible to receive an invitation. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 djrabbit88 skrev: Kult takk for info Men regner med man ikke får mulighet til invite om man har frozen account, må vel aktivere wow kontoen min igjen da Sitat Q: Who is eligible for the Wrath of the Lich King Beta opt-in?A: Any player who has both an active World of Warcraft subscription and World of Warcraft: The Burning Crusade is eligible to opt in to the beta at (https://www.worldofwarcraft.com/account/beta-opt-in.html / https://www.wow-europe.com/account/beta-opt-in.html). The account must be active when the beta starts in order to be eligible to receive an invitation. Hm, da får vel jeg også aktivere min.. Hadde vel egentlig tenkt til det uansett. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hvor stor sjangs er det for og vinne? 0.1%? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Spørs jo hvor mange som melder seg på. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Og hvor mange plasser de har. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 De som har spilt mest, har størst sjanse. Hvis jeg ikke tar feil:o Lenke til kommentar
Gaboxx Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Kim Salabim skrev: De som har spilt mest, har størst sjanse. Hvis jeg ikke tar feil:o Feil, trekningen er helt tilfeldig og alle har like stor sjans til og bli trukket. Bekreftet av CM, les FAQ'en på wow europe sine forumer Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Kim Salabim skrev: De som har spilt mest, har størst sjanse. Hvis jeg ikke tar feil:o Om off. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 "Today we opened the Wrath of the Lich King Beta Opt-In program, which gives players a chance to win an invitation to the upcoming Wrath of the Lich King beta. For The Burning Crusade beta, we randomly invited players from the entire World of Warcraft community. With the Opt-In, our goal is to strengthen the beta-testing process by inviting only those players who have expressed active interest in participating. " Var bare det der jeg tenkte på Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Kim Salabim skrev: "Today we opened the Wrath of the Lich King Beta Opt-In program, which gives players a chance to win an invitation to the upcoming Wrath of the Lich King beta. For The Burning Crusade beta, we randomly invited players from the entire World of Warcraft community. With the Opt-In, our goal is to strengthen the beta-testing process by inviting only those players who have expressed active interest in participating." Var bare det der jeg tenkte på Ja, det vil si at bare de som faktisk har lyst til å joine, får det (dvs de som signer seg opp). Er jo ikke noe poeng å slenge ut invites til en haug med folk som ikke er interessert. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Vær oppmerksom på at alle e-poster dere får som bekrefter at dere er kommet med i betaen er fake, og sannsynligvis inneholder skumle greier som stjeler kontodetaljene istedet. Hvis dere får en mail og er usikker så sjekk hjemmesiden til WoW og se om de har annonsert at beta nøkklene har blitt utdelt først, så slipper dere noen leie overraskelser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå