boratsmom Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 hvor skal jeg plassere kartet? jeg har tomtom6 og vil legge i skandinavisk kart og har plassert den på intern HDD. Men når jeg starter tomtom sier den 'ingen kart funnet' og så avsluttes den bare. Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 har funnet det ut. TOMTOM6 fungerer utmerket på HTC touch diamond nå! Lenke til kommentar
CSB Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 har funnet det ut.TOMTOM6 fungerer utmerket på HTC touch diamond nå! Hei! Sliter litt med dette du slet med. Kan du gi meg en liten guide på hvor kart og stemmer(homer,clintern osv) skal plasseres? Har Tomtom 7, men skjønner ikke hvor tingene skal. Er litt noob:p hehe. Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 TOMTOM home, last det ned. det er gratis. TomTom home ordner alt. Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Fungerer TomTom sammens med den integrerte GPSen på Touch Diamond? Lenke til kommentar
TomTom01 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) hey borat.... har fått en diamond selv her.... kan du ta hele rekkefølgen vær så snill:)?..... finner bare programmer på dvd og minnekort osv osv hos tomtom.com..... hvordan får jeg inn tomtom6 med kart ? Mulig å laste ned hele pakka fra tomtom uten å måtte kjøpe boks med DVD? Var også noe om en gratis fritt nedlastbar by der... u know? EVT noen annen som vet? Utgangspunktet er egentlig at jeg sitter her med telefon, internett og et kreditkort ..og vil ha dette opp og snurre så fort som mulig. Endret 9. juli 2008 av TomTom01 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Fungerer TomTom sammens med den integrerte GPSen på Touch Diamond? Ja, i andre land enn Norge følger TomTom med. Haha, forside stoff. Lenke til kommentar
atrixet Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Litt rart at dere velger TT6 og ikke TT7 som skal være tilgjengelig for denne telefonen. Søk litt så finner dere info om dette! Lenke til kommentar
TomTom01 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 TT7 skal i følge tomtom's salgsavdeling komme i september for det norske markedet. Lenke til kommentar
TT69 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hei Jeg er ganske fersk på dette, så kunne dere legge ut linken til hvor jeg kan skaffe TT7, TThome og osv. Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 TT6 fikk jeg med på min Engelske ROM. Kartene lastet jeg ned. Ikke spør meg om link ettersom det er ulovlig å diskutere sånt. Lenke til kommentar
Mobilgal Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Har nylig mottatt min HTC Touch Diamond. Er storfornøyd med telefonen så langt. Er det noen som vet om det er mulig å bruke Garmin kart på Diamond? Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Bruker TomTom 7 (beta) med min diamond, fungerer utmerket. Bruker stemmer som jeg lastet ned (med telefonen) fra selve programmet. Har kun de faste stemmene fra Tomtom (Lisa, Jørgen) Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Har nylig mottatt min HTC Touch Diamond. Er storfornøyd med telefonen så langt. Er det noen som vet om det er mulig å bruke Garmin kart på Diamond? Du kan jo kikke på Garmin XT, vil tro at du kan bruke det. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Har lagt inn TT7 med hele Europa. Men bruker ikke int. antanne i menyen men annen nmea mottaker med 4800 i rate og COM4. Ittno problem... Endret 9. juli 2008 av w0d00 Lenke til kommentar
Exposure Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Har nylig mottatt min HTC Touch Diamond. Er storfornøyd med telefonen så langt. Er det noen som vet om det er mulig å bruke Garmin kart på Diamond? Garmin Mobile XT fungerer på HTC. Har selv en Touch Cruise med Garmin sjøkart, topokart og veikart. Personlig mener jeg TomTom er overlegen Garmin når det gjelder veikart. Garmin er treeg, mens TomTom flyter fint. Dette gjelder også hardwareproduktene til Garmin og TomTom. Ex. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg har Tomtom bilGPS, kan jeg bruke de samme kartene på Diamond tror dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå