DementedAlbino Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ser det selges tappeanlegg for rundt 1000,- kr diverse steder. Noen som har erfaring med noe slikt? http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...alogCategoryID= Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Fungerer bra, men det der kostet sånn 600 kroner mer enn hos Elkjøp i juletider. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Prisen er 995 hos elkjøp pr dags dato, orket ikke bare finne ny link. Hvordan er prisene på 5L med øl, og hvordan er støynivået på en slik sak? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det er ikke så særlig billig og det er ofte vanskelig å finne (i vår erfaring ihvertfall), støynivået er ikke noe å utsette på. (note: jeg kjøpte den som gave til jul og har ikke hatt så veldig mye med den å gjøre) Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg har en sånn en... Har sikkert hatt 4 ølbøtter i den... Jeg hadde den på stua før og den blir litt plagsom med den viftestøyen. En ølbøtte koster vel 300-400 så det er ikke så veldig lønnsomt... Jeg slet også veldig mye med å tappe uten å få skum.. men dama mi fikk det til veldig bra... Passa meg utmerket igrunn for da slapp jeg å reise meg for å hente øl... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Bråker noe når den kjøler. En 5 liter med øl koster ca. 270,- i butikken, drar man til Sverige ligger de på rundt 150,- Endret 5. juli 2008 av Wipeout Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 De 5-literene jeg har sett i butikken er av aluminium, mens den beholderen de har på demofilmene på OBH Nordica er av myk plast som krøller seg sammen etter hvert som den blir tom. Fungerer det med aluminium-5-litere også? Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 De 5-literene jeg har sett i butikken er av aluminium, mens den beholderen de har på demofilmene på OBH Nordica er av myk plast som krøller seg sammen etter hvert som den blir tom. Fungerer det med aluminium-5-litere også? De alu-5-litringene er for å bruke uten tappemaskin...Den bare putter du rett i kjøleskapet og etter 12 timer er det bare å tappe øl... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Men hvor får man tak i 5-litere til OBH Nordica da? Hvordan ser de ut? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Men hvor får man tak i 5-litere til OBH Nordica da? Hvordan ser de ut? Carlsberg fåes i de lett gjenkjennelige grønne pappeskene som er rundt beholderen. Her i Drammensområdet så vet jeg Meny, Coop og Rimi? har ihvertfall. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Vi har en slik hjemme...Støynivået blir som en "svak" kompressor... bråker hvert 5 minutt... tss.. Ikke det at jeg harb ruk den.. (er 15 år) Endret 6. juli 2008 av SLi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå