Bruker-158599 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Battlefield 2 og Battlefield 2 for PS2 er to helt forskjellige spill. Og nei, PS2, slimline eller ikke, har ikke WLAN. Du må koble til med vanlig ethernetkabel, til router eller hva du enn bruker. les her da http://www.onlinemagasinet.no/artikkel.php...&ArtID=1985 det står at du bare kan koble deg til online Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ja visst, det er ingenting som hindrer deg i å koble til internett å spille online. Derimot så kan du ikke gjøre det via WLAN (trådløs). Du er nødt å trekke en nettverkskabel fra din PS2 til router/internettmodemet ditt. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Ja visst, det er ingenting som hindrer deg i å koble til internett å spille online. Derimot så kan du ikke gjøre det via WLAN (trådløs). Du er nødt å trekke en nettverkskabel fra din PS2 til router/internettmodemet ditt. kan jeg bruke datan? altså ta en internett kabel derifra...? dele nettverket`? hvis jeg må koble den til en ruter gjelder det bare første gangen? Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Altså, skal du spille på internett så må du være tilkoblet internett. Det sier seg vel egentlig selv.. Det er mulig det går ann å koble det via datamaskinen, gitt at den har to nettverkskort, og du setter opp en bro. Men om du kan bruke dataen? Nei. Du må ha en kabel fra din PS2 til routeren. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Altså, skal du spille på internett så må du være tilkoblet internett. Det sier seg vel egentlig selv.. Det er mulig det går ann å koble det via datamaskinen, gitt at den har to nettverkskort, og du setter opp en bro. Men om du kan bruke dataen? Nei. Du må ha en kabel fra din PS2 til routeren. det jeg kan gjøre er å kjøpe en krysset kabel jeg deler nettverket fra min pc til ps2 :thumpup: eller kan jeg ikke det? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Kjøp en billig switch og koble både pc'n og ps2 til den. Så kobler du switchen til routeren. Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ja, selvfølgelig må du registrere en bruker slik at du kan koble opp mot EA serveren når du skal spille, slik at de vet det er samme spilleren med tanke på stats osv. har kjøpt det på playstation 2 og får ikke koblet meg til.... det står at at the connecting is being tested... har gjort det lenge nå, måtte nemlig lage en . På playstation 2 må du ikke registrere deg på nettet? gjorde iallefall ikke jeg og jeg spiller på nettet utmerket. Ingående nettverksproblemet må du sjekke at du har koblet til alt riktig og at du har festet nettverksmodemet til ps2en hardt nok inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå