Bruker-158599 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 så at det var billig å tenkte at jeg kunne prøve det. nå har jeg velidig lyst til å spille online, men koster det penger? eller er det gratis? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det er gratis å spille på nettet. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 og veldig morsomt. det vil si at de ikke sender noe hjem i posten til deg osv? men helt gratis? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 jeg har iallefall aldri betalt noe. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 jeg har iallefall aldri betalt noe. ikke fått noe i posten der det står at du er registrert eller noe heller? altså da mener jeg at du aldri har fått noe i posten Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 nei, jeg har aldri fått noe i posten. det er to-tre år siden jeg begynte med spillet, så jeg husker ikke så mye av dette registrerings opplegget, MEN jeg mener jeg fikk muligheten til å registrere meg andre steder. PunkBuster eller noe sånt.. nei, vi får vente til en proff kommer innom. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Du trenger da vel ikke å registrere? Hvis det er den under innstallasjonen du mener? Du betaler heller ikke noe når du lager bruker. BF2 er gratis på nett, og hvis du plutselig får en regning ned i postkassa skal jeg vaske hele E6. Du må ikke betale noe what so ever, kun for å kjøpe selve spillet som du allerede har gjort. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 bf2 er det eneste pc spillet jeg noensinne har eid. jeg tenker sikkert bare på når man skal velge nickname etc.. bare spill i vei, pusur22! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ja, selvfølgelig må du registrere en bruker slik at du kan koble opp mot EA serveren når du skal spille, slik at de vet det er samme spilleren med tanke på stats osv. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Ja, selvfølgelig må du registrere en bruker slik at du kan koble opp mot EA serveren når du skal spille, slik at de vet det er samme spilleren med tanke på stats osv. har kjøpt det på playstation 2 og får ikke koblet meg til.... det står at at the connecting is being tested... har gjort det lenge nå, måtte nemlig lage en . Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har ikke prøvd BF2 online før, men jeg kan tenke meg det tar litt tid første gangen man skal koble seg opp. Etter å ha laget en ny brukerkonto. Sånn ca. hvor lenge har du sittet å ventet på "the connection is being tested"? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Har ikke prøvd BF2 online før, men jeg kan tenke meg det tar litt tid første gangen man skal koble seg opp. Etter å ha laget en ny brukerkonto. Sånn ca. hvor lenge har du sittet å ventet på "the connection is being tested"? det var ikke så lenge ca 1-2min, jeg går å dusjer skal se om den finner noe, har ikke vært online på ps2 før. så måtte avslutte bf2 å lage en internett ting Endret 3. juli 2008 av pusur22 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Har ikke prøvd BF2 online før, men jeg kan tenke meg det tar litt tid første gangen man skal koble seg opp. Etter å ha laget en ny brukerkonto. Sånn ca. hvor lenge har du sittet å ventet på "the connection is being tested"? det var ikke så lenge ca 1-2min, jeg går å dusjer skal se om den finner noe, har ikke vært online på ps2 før. så måtte avslutte bf2 å lage en internett ting det er ikke trådløst på ps2? eller er det det? så at det var en ingang med kabel der dessvere så har jeg ikke kabel på rommet mitt, sitter tråløst. går det ann å logge trådløst`? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Har ikke prøvd BF2 online før, men jeg kan tenke meg det tar litt tid første gangen man skal koble seg opp. Etter å ha laget en ny brukerkonto. Sånn ca. hvor lenge har du sittet å ventet på "the connection is being tested"? det var ikke så lenge ca 1-2min, jeg går å dusjer skal se om den finner noe, har ikke vært online på ps2 før. så måtte avslutte bf2 å lage en internett ting det er ikke trådløst på ps2? eller er det det? så at det var en ingang med kabel der dessvere så har jeg ikke kabel på rommet mitt, sitter tråløst. går det ann å logge trådløst`? eller kan jeg ta en internettkable fra pc med tråløst å logge inn online på ps2? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Hmm.. har ikke ps selv, men det ser ut som at om du har slimline-versjonen av PS2, er det innbygt nettverkskort i den (med wifi), mens om du har den valige PS2, må du skaffe deg "Network Adapter".. http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_2#Online HINT: bruk -knappen din! Endret 3. juli 2008 av Kallileo Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Hmm.. har ikke ps selv, men det ser ut som at om du har slimline-versjonen av PS2, er det innbygt nettverkskort i den (med wifi), mens om du har den valige PS2, må du skaffe deg "Network Adapter".. http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_2#Online HINT: bruk -knappen din! har slim ja...så jeg kan bare vente å se om det dukker opp noe? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ja jeg tror det. Ikke sikker, though.. Hjelp?? Fra noen som har erfaring med Slimline PS2?? http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_2#Slimline Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 du burde spille single player føst hvis det er det første pc spillet du noen gang har eid, fordi det er ganske vanskelig online. og spesielt nå som det har vart så lenge at bare de gode er igjen. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Battlefield 2 og Battlefield 2 for PS2 er to helt forskjellige spill. Og nei, PS2, slimline eller ikke, har ikke WLAN. Du må koble til med vanlig ethernetkabel, til router eller hva du enn bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå