anma4 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Liker best Luigi og ROB. www.wii-fan.net Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Stickers? Jeg trodde det var sanger elns x_x Har ikke sett dem på dritlenge da.. har vel fått alt. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 De som lager sånn funky lyd, nermere en sang, det er cd. Men de som sing pling, elns er klistremerker. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 men toon foreksempel er jo massse mindgames med projektiler er jo ikke spamming det. Er ikke helt enig der. Kan ikke kalle det mindgames når prosjektilene kommer hele tiden, og eneste meningen med dem er å håpe at mest mulig treffer. Men du kan bruke en prosjektil til å lure fienden inn i en posisjon som du har forutsett, og dermed kan straffe. Har øvd en del på det, og jeg klarer det ganske bra nå Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 #1 Solid Snake - treig, men sterk. side smashattacka er veldig kraftige #2 Metaknight - Veldig rask men lite sterk. må angripe mye for å få noen ut. beste finalsmash syns jeg. "victory is my destiny" #3 Toon link - sterke enn link syns jeg. også gode smash og finalsmash Lenke til kommentar
Amento Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 satt å gama litt her nå, å fant ut at olimar er ikke dårlig Ifølge en SSBB-guide jeg har, hvor karakterene gis score etter deres egenskaper, så er olimar en av de dårligste karakterene. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Du bør ikke bry deg så veldig mye om "tier"-lister, for karakterene er ganske jevne. Selvfølgelig er det mye lettere å bli god med Metaknight eller Snake enn Jigglypuff, men når alt kommer til alt er det spilleren det kommer an på (Og eventuelt karakter vs. karakter, avhengig av hva styrkene og svakhetene deres er. Men igjen så er det spillerne som må bruke styrkene og skjule svakhetene). :-) Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 satt å gama litt her nå, å fant ut at olimar er ikke dårlig Ifølge en SSBB-guide jeg har, hvor karakterene gis score etter deres egenskaper, så er olimar en av de dårligste karakterene. jeg tror han mener det offisielle guiden som suger hardt. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 woot! Anyways, holder meg til Dedede jeg Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Fox har verdt min main siden Ssb64 men begynt å bruke cap falcon, DK litt også nå =) Lenke til kommentar
Early Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Eg er vel ein av dei få som seier at Ganondorf is tha MAN! Har alltid likt han, synd at han er ganske så treig, men eg blir aldri lei av å treffe skikkelig med B angrepet (gjelder og opp-A(ikkje smash)), og så er det så morsomt å bokse til folk (vanleg A). Synd at han ikkje bruker sverdet sitt Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ganondorf bruker sverdet sitt på best mulig måte. Etter du har 3 stocka en Link(som jo har et digert sverd) bruker du taunten hvor ganondorf tar frem sverdet. Det er som han sier: "se her, din taper. Jeg har et digert sverd, men gidder ikke bruke det på en fjott som deg" Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Eid EDIT: Prøver å lære meg IC. FØRSTE POST ETTER SKIFTING AV NAVN Endret 24. november 2008 av Aerandir Lenke til kommentar
moe_syzlak Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 jeg har tre mains som jeg bruker: det er lucas, wolf og ganondorf Lenke til kommentar
GamerChoice Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Jeg er klart best med Kirby, Diddy Kong, Luigi og Ness. men det er noen andre jeg liker, Fox, Ganondorf, Donkey Kong og Link Yoshi også egentlig xD Endret 16. juli 2009 av GamerChoice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå