Shoegazer Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Er rimelig fersk i spillet ennå, men fåreløpig er nok Kirby og Meat Knight favorittene mine. de er ikke dumme å satse på. begge er veldig gode etter min mening. meta knight topper jo tier listen for de som er interessert i det. men liker kirby best. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Jeg liker faktisk de trege karakterene best, fordi jeg føler meg mindre "feig"/cheap og fordi man ofte må være mer taktisk. Jeg hater å spille mot spammere ol., og vil jo at andre skal synes det er morsomt å spille mot meg også, så lenge det ikke er en seriøs kamp. Har kanskje ikke hatt så mye seriøse kamper, men ... Først spilte jeg mye med Diddy, men etter at jeg skjønte at man måtte bruke bananene hele tida ble ikke det så morsomt (Selv om det kan være veldig morsomt å slippe noen bananer på folk som ikke har spilt før. Ansiktsutrykkene ... ). Hvis noen er feige mot meg hender det jeg bruker Fox og spiller på FD. Vennnene mine har litt problemer med laseren (?) til Fox. Tror jeg er best med Ike. Øver med DK og IC. Til slutt kan jeg si at jeg suger i Brawl med tanke på spilletiden min. Endret 12. september 2008 av TanTheMan Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Til slutt kan jeg si at jeg suger i Brawl med tanke på spilletiden min. Lenge har du spilt'a? Eller hvor mange onlinekamper f.eks? Jeg ligger på ca 600 online nå (spilt lite offline). Begynner å komme meg litt, men vurderer ikke meg selv som veldig god. Spiller med alle karakterer egentlig. Har vanskelig for å plukke en favoritt nå. Jeg brukte Pika endel pga norgesmester-greia ikke tillatte unlockables. Men så fikk jeg ikke fri fra jobben til å delta... Liker Game&Watch, Pika, DK, Marth osv. Bruker som sagt de fleste iblant. Spiller mye med randoms. Hva sier du TanTheMan? DK mot DK? Endret 13. september 2008 av UleDule Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Har nesten ikke spilt noe online, bare noen få "With anyone"-kamper. Der vant jeg greit mot noen dårlige folk. Men har sett diverse youtube-videoer og hvordan folk slakter de som er rundt mitt nivå. Jeg fikk spillet i slutten av juli. Jeg sender deg en melding med msn-adressen min, så kan vi lage en avtale. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Dk mot DK fights? D: Vinneren mot meg? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hehe, en som synes tre i level 9 er altfor lett er kanskje ti ganger så god som meg. Vi har ikke engang fått spilt ennå. Noen så på TV hos UleDule (og jeg spilte allerede med The Zapper da vi fikk kontakt på MSN). Men jeg sender deg en melding, så får jeg kanskje vite hvordan følelsen av å bli virkelig knust er. :-) Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 For å ikke komme helt of topic så er min yndlingskarakter Falco:D Han har så sykt mange gode triks, og er rask og enkel å bruke. Jeg velger vanligvis random når jeg spiller, gjør at du blir bedre hele tiden fordi du ikke holder deg til en spessiell. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Klarer ikke forstå at jeg tilsynelatende er den ENESTE i norge som spiller DK.. Er jo han som er soleklart artigst å være. :S ikke den eneste.. min favorit er også DK. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 satt å gama litt her nå, å fant ut at olimar er ikke dårlig Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Kirby FTW ass >_< han kan spise link og få en heftig fin liten lue desuten så har han en deilig slegge, kan lage bra mat, kan sparke en del ganger i sekundet () og er søt xD og btw... kirby er ikke voldelig, han er bare en misforstått liten unge, han er sulten Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Kirby for han kan ta evnene til andre, og pit for han kan fly og skyte piler du kan styre, dessuten har han et ganske bra Spesial Attack... Lenke til kommentar
Amento Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 I R luv King Dedede nå Folk blir så jævli sure når man bruker Dedecide Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Man har noen karakterer i brawl hvor det gjelder å trykke mye og få ut angrep hele tida. F.eks toonlink, med alle bombene, boomerangene osv osv + sverdangrep innimellom. Så har vi noen hvor man må tenke mer, og hvert angrep må ha en mening og være målrettet. Like ganon. Så tips: Når man er god med f.eks ganondorf, da ER man god. Lærer mye av å spille ganon skal jeg si dere. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) ... Med andre ord er du ikke såå god da, AlltidRett? Jeg fikk deg jo til 120% på det siste livet da du spilte med Ganon. Og det virka ikke som det var så mye mening med de 100 dairene du tok i hver kamp med han. Hehe, jeg er egentlig enig i det du sier. Selv om jeg er dårlig uansett hvilken karakter jeg bruker ... Endret 29. september 2008 av TanTheMan Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 ... Med andre ord er du ikke såå god da, AlltidRett?Jeg fikk deg jo til 120% på det siste livet da du spilte med Ganon. Og det virka ikke som det var så mye mening med de 100 dairene du tok i hver kamp med han. Hehe, jeg er egentlig enig i det du sier. Selv om jeg er dårlig uansett hvilken karakter jeg bruker ... Jeg var rimelig god med DK før jeg begynte å spille ganon, og gjør det som regel bra med ganon og Kommer litt an på hvilke chars jeg spiller mot men. Poenget er bare at spiller man ganon lærer man mye fortere å se muligheter. Altså lærer man å bruke "mindgames" bedre Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 men toon foreksempel er jo massse mindgames med projektiler er jo ikke spamming det. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 men toon foreksempel er jo massse mindgames med projektiler er jo ikke spamming det. Er ikke helt enig der. Kan ikke kalle det mindgames når prosjektilene kommer hele tiden, og eneste meningen med dem er å håpe at mest mulig treffer. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Noen som kan fortelle meg hva disse papirarkene som jeg plukker opp heletiden er til? Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Stickers det. Klistemerker som du kan sepå den på valut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå