Gå til innhold

Fortell om din yndlings karakter i ssbb!


Lampen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker faktisk de trege karakterene best, fordi jeg føler meg mindre "feig"/cheap og fordi man ofte må være mer taktisk. Jeg hater å spille mot spammere ol., og vil jo at andre skal synes det er morsomt å spille mot meg også, så lenge det ikke er en seriøs kamp. Har kanskje ikke hatt så mye seriøse kamper, men ...

Først spilte jeg mye med Diddy, men etter at jeg skjønte at man måtte bruke bananene hele tida ble ikke det så morsomt (Selv om det kan være veldig morsomt å slippe noen bananer på folk som ikke har spilt før. Ansiktsutrykkene ... :D).

Hvis noen er feige mot meg hender det jeg bruker Fox og spiller på FD.

Vennnene mine har litt problemer med laseren (?) til Fox.

 

Tror jeg er best med Ike. Øver med DK og IC.

 

Til slutt kan jeg si at jeg suger i Brawl med tanke på spilletiden min. :p

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
Til slutt kan jeg si at jeg suger i Brawl med tanke på spilletiden min. :p

 

Lenge har du spilt'a? Eller hvor mange onlinekamper f.eks? ;) Jeg ligger på ca 600 online nå (spilt lite offline). Begynner å komme meg litt, men vurderer ikke meg selv som veldig god.

 

Spiller med alle karakterer egentlig. Har vanskelig for å plukke en favoritt nå. Jeg brukte Pika endel pga norgesmester-greia ikke tillatte unlockables. Men så fikk jeg ikke fri fra jobben til å delta...

 

Liker Game&Watch, Pika, DK, Marth osv. Bruker som sagt de fleste iblant. Spiller mye med randoms.

 

Hva sier du TanTheMan? DK mot DK?

Endret av UleDule
Lenke til kommentar

Har nesten ikke spilt noe online, bare noen få "With anyone"-kamper. Der vant jeg greit mot noen dårlige folk.

Men har sett diverse youtube-videoer og hvordan folk slakter de som er rundt mitt nivå. :p

 

Jeg fikk spillet i slutten av juli.

 

Jeg sender deg en melding med msn-adressen min, så kan vi lage en avtale.

Lenke til kommentar

Hehe, en som synes tre i level 9 er altfor lett er kanskje ti ganger så god som meg. :p

 

Vi har ikke engang fått spilt ennå. Noen så på TV hos UleDule (og jeg spilte allerede med The Zapper da vi fikk kontakt på MSN).

 

Men jeg sender deg en melding, så får jeg kanskje vite hvordan følelsen av å bli virkelig knust er. :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Man har noen karakterer i brawl hvor det gjelder å trykke mye og få ut angrep hele tida. F.eks toonlink, med alle bombene, boomerangene osv osv + sverdangrep innimellom. Så har vi noen hvor man må tenke mer, og hvert angrep må ha en mening og være målrettet. Like ganon.

 

 

Så tips: Når man er god med f.eks ganondorf, da ER man god. Lærer mye av å spille ganon skal jeg si dere.

Lenke til kommentar

... Med andre ord er du ikke såå god da, AlltidRett?

Jeg fikk deg jo til 120% på det siste livet da du spilte med Ganon. Og det virka ikke som det var så mye mening med de 100 dairene du tok i hver kamp med han. :blush:

 

Hehe, jeg er egentlig enig i det du sier. Selv om jeg er dårlig uansett hvilken karakter jeg bruker ...

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
... Med andre ord er du ikke såå god da, AlltidRett?

Jeg fikk deg jo til 120% på det siste livet da du spilte med Ganon. Og det virka ikke som det var så mye mening med de 100 dairene du tok i hver kamp med han. :blush:

 

Hehe, jeg er egentlig enig i det du sier. Selv om jeg er dårlig uansett hvilken karakter jeg bruker ...

 

Jeg var rimelig god med DK før jeg begynte å spille ganon, og gjør det som regel bra med ganon og :p Kommer litt an på hvilke chars jeg spiller mot men. Poenget er bare at spiller man ganon lærer man mye fortere å se muligheter. Altså lærer man å bruke "mindgames" bedre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...