Gå til innhold

Fortell om din yndlings karakter i ssbb!


Lampen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brawl er en tanke mer balansert enn melee fra karakter til karakter, så jeg foreslår at folk blåser en lang marsj i tierlistene og spiller en karakter som de synes er morsom å spille.

 

Selv har jeg endt opp med Zero Suit Samus. Ubrukelig Final Smash (hun blir til Samus, type med Power Suit, som jeg overhodet ikke er kompetent med), få kill moves, men du store hvor morsom hun er å spille som.

Lenke til kommentar
Falco for teh win. :new_woot:

 

Har blitt mye bedre med han og wolf, så nå skal det eies!

 

prøver meg mye med falco jeg og ;) men ender alltid opp med fox, vet ikke hvorfor synes liksom reflectoren hans ødelegger halve Falco. Nei, å finne en fav. er noe herk :p

Endret av Bmc
Lenke til kommentar
Spiller ikke du fox da? DK er høyere på tier lista enn fox 0.o

Sykt laggy det var når vi sku spille idag da..

 

er ikke et tier offer ;) øver snake også, men keep it Fox.

 

men ja, andre dager går det jo lagg fritt o.O prøve i ettermiddag?

Endret av Bmc
Lenke til kommentar
Falco for teh win. :new_woot:

 

Har blitt mye bedre med han og wolf, så nå skal det eies!

 

prøver meg mye med falco jeg og ;) men ender alltid opp med fox, vet ikke hvorfor synes liksom reflectoren hans ødelegger halve Falco. Nei, å finne en fav. er noe herk :p

Var uvant med reflectoren til Falco i starten, ja. Men når jeg jeg fant ut hvordan jeg kan eie Pika og Snake med den...

 

Også den dairen hans, da. :love: Har fått noen syke kills med den.

Lenke til kommentar
etter noen fine matcher mot Bmc tror jeg nok av diddy blir min main. Selvom falcoen hans var hakket bedre var det ganske jevnt. men det lagget som bare fy da.

Stemmer det, men jar noen helt lagg frie og da. Skal begyne og maine falco nå. Han har som Nemsis en frekk dair. Itellig med chaingrab og DLX kan han vise fantastiske komboer. Han er jo også helt klart spillet kuleste :w00t:

Endret av Bmc
Lenke til kommentar
etter noen fine matcher mot Bmc tror jeg nok av diddy blir min main. Selvom falcoen hans var hakket bedre var det ganske jevnt. men det lagget som bare fy da.

Stemmer det, men jar noen helt lagg frie og da. Skal begyne og maine falco nå. Han har som Nemsis en frekk dair. Itellig med chaingrab og DLX kan han vise fantastiske komboer. Han er jo også helt klart spillet kuleste :w00t:

ja var noen fine og lagg fri. da var det fett. gikk bedre når vi var tre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...