Shoegazer Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Jeg bruker for det meste kirby og toon link. begge er gode edge guards og gode arials. har vel egentlig tenkt til å bli god med meta knight og king dedede. ellers bruker jeg en del diddy kong også. Endret 4. september 2008 av The Zapper Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Lucario eller Capt Falcon Lucario har bare de digge angrepa med skadd = skade O.o Falcon derimot er en ren rask skade karakter, drep først og spør etterpå Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Falco for teh win. Har blitt mye bedre med han og wolf, så nå skal det eies! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Brawl er en tanke mer balansert enn melee fra karakter til karakter, så jeg foreslår at folk blåser en lang marsj i tierlistene og spiller en karakter som de synes er morsom å spille. Selv har jeg endt opp med Zero Suit Samus. Ubrukelig Final Smash (hun blir til Samus, type med Power Suit, som jeg overhodet ikke er kompetent med), få kill moves, men du store hvor morsom hun er å spille som. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Pisken.. Den stygge pisken. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Pisken.. Den stygge pisken. må si meg enig der. Den pisken er irriterende. Men ville si at metaknight er hakket bedre enn de andre. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 ... og at Yoshi er eit hakk dårlegare enn alle andre Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 ... og at Yoshi er eit hakk dårlegare enn alle andre det er sant. Men er du virkelig god, er du god med alle. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 ... og at Yoshi er eit hakk dårlegare enn alle andre så absolutt ikke, du er vel ikke bare enda et tier offer? yosi har "myke" moves. noe som gjør han behabelig og spille med. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Falco for teh win. Har blitt mye bedre med han og wolf, så nå skal det eies! prøver meg mye med falco jeg og men ender alltid opp med fox, vet ikke hvorfor synes liksom reflectoren hans ødelegger halve Falco. Nei, å finne en fav. er noe herk Endret 7. september 2008 av Bmc Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Klarer ikke forstå at jeg tilsynelatende er den ENESTE i norge som spiller DK.. Er jo han som er soleklart artigst å være. :S Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Klarer ikke forstå at jeg tilsynelatende er den ENESTE i norge som spiller DK.. Er jo han som er soleklart artigst å være. :S han er fet. men king dedede er enda gøyere å være. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 av alle de "kraft" typene, liker jeg helst DK jeg og hadde nok verdt MYE mer DKer vis han var høyere på tier lista. tier slavene går etter top tier.. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Spiller ikke du fox da? DK er høyere på tier lista enn fox 0.o Sykt laggy det var når vi sku spille idag da.. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Spiller ikke du fox da? DK er høyere på tier lista enn fox 0.oSykt laggy det var når vi sku spille idag da.. er ikke et tier offer øver snake også, men keep it Fox. men ja, andre dager går det jo lagg fritt o.O prøve i ettermiddag? Endret 9. september 2008 av Bmc Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Falco for teh win. Har blitt mye bedre med han og wolf, så nå skal det eies! prøver meg mye med falco jeg og men ender alltid opp med fox, vet ikke hvorfor synes liksom reflectoren hans ødelegger halve Falco. Nei, å finne en fav. er noe herk Var uvant med reflectoren til Falco i starten, ja. Men når jeg jeg fant ut hvordan jeg kan eie Pika og Snake med den... Også den dairen hans, da. Har fått noen syke kills med den. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 etter noen fine matcher mot Bmc tror jeg nok av diddy blir min main. Selvom falcoen hans var hakket bedre var det ganske jevnt. men det lagget som bare fy da. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) etter noen fine matcher mot Bmc tror jeg nok av diddy blir min main. Selvom falcoen hans var hakket bedre var det ganske jevnt. men det lagget som bare fy da. Stemmer det, men jar noen helt lagg frie og da. Skal begyne og maine falco nå. Han har som Nemsis en frekk dair. Itellig med chaingrab og DLX kan han vise fantastiske komboer. Han er jo også helt klart spillet kuleste Endret 11. september 2008 av Bmc Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 etter noen fine matcher mot Bmc tror jeg nok av diddy blir min main. Selvom falcoen hans var hakket bedre var det ganske jevnt. men det lagget som bare fy da. Stemmer det, men jar noen helt lagg frie og da. Skal begyne og maine falco nå. Han har som Nemsis en frekk dair. Itellig med chaingrab og DLX kan han vise fantastiske komboer. Han er jo også helt klart spillet kuleste ja var noen fine og lagg fri. da var det fett. gikk bedre når vi var tre. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Er rimelig fersk i spillet ennå, men fåreløpig er nok Kirby og Meat Knight favorittene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå