AlltidRett Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hei nemesis, jeg har deg på msn right? Gi meg en lyd der en gang da, har lyst å se foxen din nå Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hva er Shine Spiken? Btw, hvor får dere disse navna fra? :S Er vel her man skiller en vanlig spiller, og en ekte smash-nerd . Smash er mer enn bare et multiplayer-spill man drar frem en gang "iblant" og spiller litt. Det er en fullverdig interesse! De går på nettet og leser, ser filmer og diskuterer. Skjekk GameFAQs-forumet. Det er her de fleste av Melees triks og teknikker fikk sine navn. Nå har dem jo oppretta en annet, mer smashrelatert, forum også så vidt jeg vet. Smashboards eller noe? Vanskeligere enn det er det ikke Skal man bli SKIKKELIG god, må man være litt nerd i dette spillet. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 allisbrawl.com er vel den beste sida for brawl nerds nå Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hei nemesis, jeg har deg på msn right? Gi meg en lyd der en gang da, har lyst å se foxen din nå Ja, det har du. Vi kan sikkert spille litt i ettermiddag/kveld. Har lyst til å se hvordan jeg klarer meg mot din DK nå. (: Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har sikkert tid i kveld ja.. ikke akkurat nå når jeg skriver dette da. Joda.. men har du en ganske god fox nå så sliter jeg nok med DK'n min. Fox er en hard nøtt for DK å knekke.. Men prøve skal vi =) Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Etter å ha spilt smash bros i en stund med venner, har jeg kommet frem til at jeg liker best: Pikachu B-ned: GENIALT! B-til siden fungerer også fint:) Kirby *Suge opp folk, hoppe utenfor et stup, spytte dem ut, fly opp igjen - og haha, K.O.!* B-ned (stein) er også et fantastisk angrep. Vet også om folk som liker Snake, Ike og Wario veldig godt. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Eg og 3 kompisar spelar Super Smash Bros. Brawl regelmessig, og då brukar me som regel desse karakterane: Link (meg) Lucario (syskensbarnet mitt) Pokèmon Trainer (kompis nr. 1) Metaknight (kompis nr. 2) Det er som regel eg som vinn kampane (haha!), og eg har kome til desse konklusjonane: Link er ein litt slik "allrounder", synest han er litt god på alt, sjølv om han er ganske god til å smashe! Lucario er i mine auge ein god smashar, det er alt, inkludert at range angrepet hans er godt. Pokèmon Trainer er iallefall "allrounder", han kan jo skifte mellom 3 forskjellige pokemon (kompisen min brukar nesten alltid Charizard, smashar). Metaknight, knallraske angrep (kanskje den raskaste? nokon som veit?), men er ikkje god til å smashe. Rangeringa på kampane blir som regel slik: 1. Link 2. Pokèmon Trainer 3. Metaknight 4. Lucario Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Min fav. er R.O.B! Han kan fly, kaste spinnende ting og skyte lazerbeamz. Herregud. Hva mer trenger jeg? HAN KAN FLY! Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Merker det er sinnsykt mange som liker Link. Hva med f.eks King dedede? Tror aldri jeg har sett noen her som liker han. Og det føles som jeg er den eneste i Norge som spiller Donkey Kong i det hele tatt :/ Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Haha, det er jo bra. Da har du jo en klar fordel i alle match ups, siden ingen kan alle hans svakheter inn og ut. =) Jeg har bestemt meg for å trene Toon Link opp til samme nivå som Foxen min. Det kan bli morsomt. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 King Dedede er ein av dei kulaste på spelet, men eg er ikkje så god å spele med han. Donkey Kong, han er jo umulig og bruke! Synest han er heilt udugelig og talentlaus, men så er no ikkje eg akkurat verdens beste i å spele Brawl heller da... Link, Pit og Diddy Kong er dei 3 eg er best med, Lucario på ein god 4.plass. Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Jeg bruker king dedede når jeg spilelr offline med mine venner. men syns ikke han er spesielt god. Han er bare en funny characther Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det morsomme er at både King dedede og Donkey Kong blir regna for high tier karakterer. Altså "bedre" enn de dere bruker Ville bare si det. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Toon Link blir Top Tier om ett år. Merk deg mine ord. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Har alltid likt Fox. Rask og relativt sterke angrep. Ikke av de sterkeste, for all del, men så absolutt brukbart. Må også si at jeg begynner å like Ike veldig mye. Utrolig sterke angrep og en relativt rask karakter. Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 ike rask?? marth er rask og fox Lenke til kommentar
Amento Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det jeg mener er at i forhold til angrepsstyrken så er han rask. God range har han også, Metaknight f.eks, treffer jo ikke noe med den kjøkkenkniven han flakser rundt med --- Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det morsomme er at både King dedede og Donkey Kong blir regna for high tier karakterer. Altså "bedre" enn de dere bruker Ville bare si det. Så vidt jeg har sett, er det ikke OFTE DK ligger over "middels" på tierlistene. Har sett han på bottom-mid, og high-mid. Men omtrent aldri som direkte "high". Men DDD kommer som oftest høyt. Personlig tror jeg ikke så sterkt på disse tierlistene. Jeg tror folk som spiller spillet mye, henger seg for mye opp i dem, og DERFOR spiller mye med de karakterene som ligger høyt, og får det til å se ut som det er de "beste". Ganondorf og CFalcon er rett og slett to av de mindre spilte karakterene. Selv er jeg bedre med Ganondorf enn jeg er med mange andre. Tror man egentlig bare kan ignorere tierlistene litt, og velge selv hvem man vil bli god med. Alle karakterene har pros og cons ved seg som skaper en slags balanse, og ingen er direkte underlegne. Det ligger nok NOE i tierlistene (ja, noen karakterer har nok litt større sjanse for å vinne enn andre). Men jeg tror det er 85% skill med enkeltkarakterene som avgjør, og ikke tierplasseringen. Litt på linje med alle disse Zelda-Timeline-greiene. Det er sånne ting man finner på når man har lite å gjøre ofte... Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Så vidt jeg har sett, er det ikke OFTE DK ligger over "middels" på tierlistene. Har sett han på bottom-mid, og high-mid. Men omtrent aldri som direkte "high". Men DDD kommer som oftest høyt. Personlig tror jeg ikke så sterkt på disse tierlistene. Jeg tror folk som spiller spillet mye, henger seg for mye opp i dem, og DERFOR spiller mye med de karakterene som ligger høyt, og får det til å se ut som det er de "beste". Ganondorf og CFalcon er rett og slett to av de mindre spilte karakterene. Selv er jeg bedre med Ganondorf enn jeg er med mange andre. Tror man egentlig bare kan ignorere tierlistene litt, og velge selv hvem man vil bli god med. Alle karakterene har pros og cons ved seg som skaper en slags balanse, og ingen er direkte underlegne. Det ligger nok NOE i tierlistene (ja, noen karakterer har nok litt større sjanse for å vinne enn andre). Men jeg tror det er 85% skill med enkeltkarakterene som avgjør, og ikke tierplasseringen. Litt på linje med alle disse Zelda-Timeline-greiene. Det er sånne ting man finner på når man har lite å gjøre ofte... Så sant så sant. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 king ddd havner nok høyt oppe fordi han tåler så sinnsykt mye!! er jo umulig å få han av banen, pluss at han er så stor så når han slår dekker det et større område enn med feks fox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå