AlltidRett Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Yoshi trenger ingen sånne "angrep" siden han hopper så sinnsvakt høyt på andrehoppet sitt. Dessuten får han litt mer recovery av å kaste egg. Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Liker Fox fordi han er en av få jeg klarer å approache med. Samtidig er han rimelig rask, og har bra KO power med usmashen. Har ikke helt klart å vende meg til angrepene hans som f.eks uairen og bairen, men det funker forholdsvis greit. Fairen skal visst være bra, men fuck, helt umulig for meg å bruke den siden angrepet var fullstendig ubrukelig i Melee. Det verste er vel ikke å lære Fox i seg selv i Brawl, men alle matchupene som jeg ikke fikser i det hele tatt. Kommer det en matchup jeg ikke har spilt noe særlig som f.eks vs Snake, Olimar eller DeDeDe blir jeg som regel heftig overkjørt. Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 hm dedede er jo ganske treig da: jeg pleier og ta han lett. sliter en del med metaknight/pit når jeg er fox Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Dedede og Bowser kan se temmelig dårlige ut siden de er så trege, men husk at de gjør opp for det i ren styrke. Når det gjelder Fox kan dere vurdere å spille som Falco en stund først. Han er nærmest identisk med Fox, men litt tregere og sterkere. Bare et tips. Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Dedede og Bowser kan se temmelig dårlige ut siden de er så trege, men husk at de gjør opp for det i ren styrke. Når det gjelder Fox kan dere vurdere å spille som Falco en stund først. Han er nærmest identisk med Fox, men litt tregere og sterkere. Bare et tips. Identisk meg ræva Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Tja, var er forskjellen? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Meta-knight, iallefall hvis jeg spiller mot trege chars (på tross av at han ikke er über-smasher at all ) Mot raske derimot... Mario Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Tja, var er forskjellen? Vekt, reflector, aerials... You name it. De må spilles på vær sin måte. Du kommer ikke langt med å å hoppe utafor banen med falco og bruken nedB (Noe som funker utmerket med Fox). Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Yeah fox og falco er ganske forskjellige nå faktisk. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Etter å ha spelt litt meir brawl no, har eg kommet fram til at eg likar desse karakterane best: Pit: Ein karakter som er ganske enkel å spele, og har eit veldig bra "redde-seg-angrep". Diddy Kong: Kule gadgets og ganske så bra slag/spark. Link: Bra slag/spark og bra range-angrep. Nå har eg ikkje spelt så veldig mykje, men desse er mine Topp 3. Lenke til kommentar
Garney Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Liker Link siden jeg digger Zelda serien + at han er meget kraftig og har mange range våpen å velge mellom Liker også Mario, en veldig god all-arounder. Endret 28. juli 2008 av Garney Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Kan Fox ut og inn nå begynner å kunne Falco Rimelig godt nå. Foretrekker Falco nå da. Btw: det med å vere falco FØR fox, virker litt omvendt for meg fox er mye enklere å styke, Falco har en del comboer Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Kan du shortjump fair bra, og bruker du aerial down-a til ned/oppsmash ofte? Ellers kan du ikke fox ut og inn :/ Hva med sjonglering til oppsmash? Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg spiller mest Diddy Kong for tiden. Begynner å bli ganske god med han Har alltid likt de lette karakterene med mye fart, så da endte valget på Diddy Kong. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Kan du shortjump fair bra, og bruker du aerial down-a til ned/oppsmash ofte? Ellers kan du ikke fox ut og inn :/Hva med sjonglering til oppsmash? Øvde en del med Fox (offline) i går. Vil si at jeg kan han ut og inn nå. Må bare øve litt på den sykt nerfede Shine Spiken hans. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Hva er Shine Spiken? Btw, hvor får dere disse navna fra? :S Endret 3. august 2008 av Mithos Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Føler meg ganske godmed falco nå.. hva med en Macth Nemesis? Endret 3. august 2008 av Bmc Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Føler meg ganske godmed falco nå.. hva med en Macth Nemesis? OK! PM sent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå