Gå til innhold

Fortell om din yndlings karakter i ssbb!


Lampen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker Fox fordi han er en av få jeg klarer å approache med. Samtidig er han rimelig rask, og har bra KO power med usmashen. Har ikke helt klart å vende meg til angrepene hans som f.eks uairen og bairen, men det funker forholdsvis greit.

 

Fairen skal visst være bra, men fuck, helt umulig for meg å bruke den siden angrepet var fullstendig ubrukelig i Melee.

 

Det verste er vel ikke å lære Fox i seg selv i Brawl, men alle matchupene som jeg ikke fikser i det hele tatt. Kommer det en matchup jeg ikke har spilt noe særlig som f.eks vs Snake, Olimar eller DeDeDe blir jeg som regel heftig overkjørt.

Lenke til kommentar
Dedede og Bowser kan se temmelig dårlige ut siden de er så trege, men husk at de gjør opp for det i ren styrke.

 

Når det gjelder Fox kan dere vurdere å spille som Falco en stund først. Han er nærmest identisk med Fox, men litt tregere og sterkere. Bare et tips. ;)

Identisk meg ræva :p

Lenke til kommentar

Etter å ha spelt litt meir brawl no, har eg kommet fram til at eg likar desse karakterane best:

 

Pit: Ein karakter som er ganske enkel å spele, og har eit veldig bra "redde-seg-angrep".

 

Diddy Kong: Kule gadgets og ganske så bra slag/spark.

 

Link: Bra slag/spark og bra range-angrep.

 

Nå har eg ikkje spelt så veldig mykje, men desse er mine Topp 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...