Gå til innhold

Fortell om din yndlings karakter i ssbb!


Lampen

Anbefalte innlegg

Jeg liker speseilt Captain Falcon, Fox, Ike, Link og Meta Knight. Den jeg liker aller best av de fem, er Captain Falcon. Falcon er veldig kjapp og samtidig utrolig kraftig. Jeg liker smashene hans, for ikke å snakke om falcon-kick og punch. Denne karakteren har jeg likt helt siden Super Smash Bros til N64. Han var yndlingskarakteren min i både SSB og SSBM.

 

Viss det er en karakter jeg har lyst til å sette meg mer inn i og bli skikkelig god med, må det være Meta Knight. Jeg liker stilen hans ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har hatt spillet i kun et par dager og har ikke fått testet det så mye jeg skulle ønske. men har testet de jeg kan teste og jeg fant ut at jeg likte (husker ikke en gang navnet, så nytt er spillet for meg) den rosa klompen:)

 

Alle vet da hvem Kirby er?!

 

 

Mine favoritter er Lucas og Snake. Begge to er utrolig originale, og utrolig gode å styre- de beste på spillet, etter min mening. Har alltid vært fan av MGS, og Mother3 kommer jeg definitivt å spille en dag. Lucas har også den kuleste taunten på spillet (snuble), og seiermelodiene til både Snake og Lucas er utrolig deilige å høre.

 

Liker også Diddy Kong veldig godt.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Kirby, peach eller Ike

 

Kirby er en god "all around" character som er lett å få.

Peach er ikke noe spess utenom noen angrep, og det at du kan relfektere angrep tilbake på motspilleren, og har en av det beste smash ballene sammen med kirby (synest jeg da).

Med Ike så følest det som om hvert slag er ett smash slag og fienden kan fly lett ut av banen dersom du mestrer combo's og smash angrep

Lenke til kommentar

er vanskelig å si en favoritt, men må si at det er med link jeg sparker mest rumpe, vel det kommer litt ann på hvem jeg er mot, jeg mestrer en del forskjellige som er bra mot forskjellige folk egentlig.

link havner først, deretter falco, captain falcon, picachu, ike, fox.

men spiller mest med falco, ike funker mot mange best, captain falcon funker best 1 mot 1. men jeg spiller med mange forskjellige

Lenke til kommentar
Kirby, peach eller Ike

 

Kirby er en god "all around" character som er lett å få.

Peach er ikke noe spess utenom noen angrep, og det at du kan relfektere angrep tilbake på motspilleren, og har en av det beste smash ballene sammen med kirby (synest jeg da).

Med Ike så følest det som om hvert slag er ett smash slag og fienden kan fly lett ut av banen dersom du mestrer combo's og smash angrep

 

Peach beste Final Smash? Mere som dårligste, alle sovner bare+masse fersken. Woohoo.

Lenke til kommentar

Favoritten min pr. dags dato er Luigi.

 

Grunnen til at eg fall for Luigi er at karen er morosam, samt at han har ein del kjekke angrep. Eg finn det mykje lettare å variere angrep med Luigi, enn f.eks. Wolf o.l. Det er alltid ekstra hyggjeleg å få in ein "b - opp", som instant slår motstandarane ut av brettet, sjølv med lav prosent. Noko som er litt irriterande er at det eine angrepet hans er random, men om eg først har flaks sit eg som regel med ereksjon etterpå.

Lenke til kommentar

No har eg berre spelt detta spelet 2 gonger, og eg spelte same karakter som eg alltid spelar, anten det er super smash bros, mario party, mario kart, super mario strikers etc, etc...... YOSHI!

 

Yoshi er jo heilt klart den kulaste av alle karakterane i alle Mario-spela. Men eg synest ikkje han er så alt for god i SSBB, men eg skal no berre øve og øve til eg får han til og funke. Go Yoshi!

 

super-mario-64-ds-yoshi.jpg

Yoshi.bmp

Lenke til kommentar

Begynner virkelig å få sansen for Kirby. Greit han ser ut som en forvokst, mutert marshmallow og burde ha svært lite å stille opp mot Zelda, Mario, Samus og de folka der, men digger å suge opp fiendene og stjele kreftene deres. Er ikke spesielt interessert i Snake, men Metal Gear Kirby er konge. :p

 

 

 

 

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...