Gå til innhold

Fortell om din yndlings karakter i ssbb!


Lampen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken tråd har vi til det?

 

Men on-topic: Wario er nok min yndlingskarakter akkurat nå :D(er ikke sikkert det kommer til å vare lenge)

Elsker angrepene hans, spesielt motorsykkelen : )) og(kanskje litt barnslig) fise angrepet xP er bare så jævlig rått å bruke det når du spiller med kompiser :D

Han er også veldig god å spille med, han er akkurat passe rask, tåler mye og det er veldig vanskelig å drepe han pga. alle angrepene han kan bruke for å komme seg tilbake..

 

WARIO = KONGE

 

Men jeg mangler fortsatt et par characters som jeg ikke har fått enda så er ikke sikker på hvor lenge det kommer til å vare : p

Endret av ValinoR92
Lenke til kommentar

Selv liker jeg Samus, selv om det eneste Metroid-spillet jeg har spilt er Super Metroid hos en kamerat da SNES var det store og Metroid Prime 3 noen få timer på Wii. Jeg bare digger den dama. Hun er regnet som en av de aller første kvinnelige hovedpersonene i et actionspill, og faktisk var det mange som ikke forstod hun var dame engang før de hadde spilt en god stund. ;)

 

Zelda har også sine sier. Har aldri helt skjønt hvorfor det kales Legend Of Zelda når det er Link vi spiller med, men det er på tide hun får vise hva hun kan. :)

 

På tredjeplass har vi Mr. Game & Watch, av alle ting. Han er så idiotisk at jeg ikke klarer å ta ham seriøst, men han er faktisk den eneste jeg har klart Classic Mode med på Normal uten å bruke continue. ;)

Lenke til kommentar

min er nok mars/マルス (marth). han er fra fire emblem spilla (jeg har spillt 4 fire emblem spill, og han har vært med i 2 av dem + en ova). han er veldig rask og alle angrepene er raske, og også en av de beste til å dodge, animationen hans er nemlig 7 frames lengere enn de andre (noe som gjøre det umulig å swape move-setet hansT_T) og han har en lynrask counter som gir mer skadet enn det orginale angrepet. + combo attacks med b + direction. i fireemblem var han min favoritt, i ova-en var han ei, (:p) og i smash ER han awesomeness.

hidden02.jpg

Lenke til kommentar

Jeg bruker Donkey Kong. Ikke fordi han er er god eller noe, men fordi jeg har DIGGA Donkey Kong siden jeg var en liten nisse og spilte Donkey Kong Country spillene. Han er min absolutte yndlingsfigur fra spill.

 

Liker også movesettet hans ganske godt, og syntes han er morsomst å spille med. Og han er tøff. Man kødder ikke med DK ;);)

Lenke til kommentar

Snake her. Brukes bare på grunn av den barske tøffheten hans.

 

Bakgrunnen hans kjenner de fleste til, og det bør man og. Han kommer fra en av de beste spillseriene gjennom tidene: Metal Gear Solid.

 

Det var ikke før etter at jeg hadde runda MGS4 at jeg begynte å maine Snake. MGS4 var et så bra spill og gjorde kasta Snake opp på et annet nivå enn alle de andre smasherene. Måtte bare maine han og bli god med han, noe som ikke er så fort gjort.

 

Men nå vil jeg si jeg er sånn rimelig god, og kan Snake ganske greit nå :) Det kan visse personer bevise :p

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvem som er god, men regner med at at balansen er så bra at jeg kan bli en okay spiller med hvem som helst. Elsker Zelda serien, og spiller for det meste med Zelda, Sheik, Toon Link. En kjelden gang også Kid Icarus siden jeg likte han veldig godt da jeg var liten.

Lenke til kommentar

jeg har hatt spillet i kun et par dager og har ikke fått testet det så mye jeg skulle ønske. men har testet de jeg kan teste og jeg fant ut at jeg likte (husker ikke en gang navnet, så nytt er spillet for meg) den rosa klompen:)

 

Digger og hoppe i lufta og gjør meg om til tunge ting for så å brake ned på "folk" under meg.

 

liker også klubba hans.

 

Den jeg likte minst var mario, men som sakt, alt kan forandre seg siden jeg er såpass ny i dette.

Lenke til kommentar

Jeg liker Pitt og Marth best, skifter mellom de to hele tiden

 

Bruker noen ganger den "store" link =)

 

Vet ikke hvorfor, men ser ut til å like de med sverd =S

 

Har ikke spilt SSB siden 1'ern, og der likte jeg mario best =/ syns de har nerfa han for mye

 

Har bare hatt spillet i 2 dager =/ men ser ut til at Pitt blir mainen min =) og Marth blir second backup

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar

Jeg mainet Toon Link, men bestemte meg for å sette han på pause til metagamet uvikler seg.

 

Har nå gått over til Falco og Wolf, som begge to er pure win.

 

hidden12.jpg

Han her er egentlig kjent som laser, Fsmash spammer, men han kan utrette ganske mye skade når du først har gjort det kjent med ham.

Han er også den stolte eier av spillets beste taunt (Howl).

 

 

wolfvic2sig.gif

"I'll be the one... to take you down!"

Haha, det er så nice å høre noen tøffe victory poses.

Er så lei lei av "I FIGHT FOR MAH FRIENDZ/You get no sympathy from me."

 

 

hidden04.jpg

Denne tøffingen er min main for tiden.

Ikke er han bare kul, men han er også en av de få som faktisk har en sjanse blant havet av Snake/Meta Knight/Game And Watch-spillere

Men det kreves en del for å bli god med han.

Lenke til kommentar

talkin bout wolf taunts, er jeg den eneste som elsker stemmen hans når han sier "doushita- doushita?!" (fra den ekte versjonen, ikke i den døbba)=Þ wolf (ikke for å snakke om resten av starfox teamet/resten av smash roostere) har en del awesome' taunts, men wolf sin -> er liksom så... overused at det er en fryd når noen for det til bra=Þ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...