Gå til innhold

Musikk-mobil med telenor abb. + kamera

Anbefalte innlegg

Hey vil gjerne ha ny mobil. Grunnen er at jeg er lei min sony ericsson W810i siden ledningen til ørepluggene ble ødelagt etter veldig kort tid og får derfor ikke hørt på musikk med den. Gidder heller ikke kjøpe ny sånn kontakt ettersom de blir ødelagt så lett (kjøpte denne mobilen for 200kr ellno da min w800i også hadde hatt ødelagt ledning i lang tid, og det er samme pris som for det tilbehøret).

Så nå vil jeg ha minijack sånn at jeg ikke er bundet til en sånn drittløsning som sony ericsson har.

Er også en del andre problemer med den jeg har nå så jeg vil gjerne ha ny.

Det viktigste er:

- God musikkavspiller. (hører på masse metal etc)

- Minijack

- God lagringsplass, eller ihvertfall god mulighet til det. (har 512mb nå og d er altfor lite)

- Kan ha d med et telenor abbonnement, helst den billigste frifiks som jeg har nå siden jeg ikke bruker mobilen så altfor mye. (men bruker den mye til musikk)

- Kamera. 2mpx minst (helst mer)

Vil ikke bruke noe særlig mer enn 1000kr for mobilen sammen med et frifiks abbonnement

Grunnen til at jeg ikke kjøper mp3 spiller er fordi jeg synes det er mye bedre å ha alt i ett...

+ lurer på om det er mulig å kjøpe noe greier til å feste mobilen til tskjorta eller sykkelen elno. Siden sykkelbuksa ikke har lommer og jeg sykler en del.

Takker for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Mange nyere mobiler har a2dp støtte, og da kan du kutte ut ledningene helt.

SE 880 og 890 har vel dette, og siden du skal bruke den som mp3 er det vel også greit at den ikke er så tykk.

Lenke til kommentar

regner med at a2dp er trådløst

d hadde vært genialt siden jeg kan da ha den i den lille "veska" på sykkelen.

Har du også noen forslag til et bra, lett og ikke så dyrt headset med deT?

plz også gi linker til prisguiden etc :)

takker for all hjelp

Endret av sureup
Lenke til kommentar

tror d blir en w890i fra telenor butikken. Men har noen andre noen andre kanskje billigere forslag?

Btw, om jeg skal ha telenor abb. er det uansett best da å kjøpe direkte fra deres nettbutikk? eller finnes det billigere i andre butikker?

a2dp er det samme som bluetooth sant? Eller?

Endret av sureup
Lenke til kommentar

ok takk. Blir det dårligere kvalitet på lyden eller ikke merkbart?

Vil gjerne også ha flere, billigere forslag =)

gjerne også forslag på gode bluetooth musikk headset/øreplugger(helst øreplugger, mer praktisk når jeg løper og sykler?) (altså her mener jeg med og uten bøyle)

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...