bokfinn Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har sittet noen timer og spillt nå og skjønner meg ikke på skill systemet i halo3. En omgang spillte jeg syyyyykt bra og hadde 20 kills når alle andre hadde 5-10, men så hadde det seg slik at laget mitt var søppel og vi tapte kampen. Da gikk jeg ned i skill level. Neste omgang spilte jeg selv ganske drit, men når omgangen var over hadde jeg selv gått opp i skill.... Så det virker som om du får skill hvis du er på vinnerlaget....? Ulogisk spør du meg Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg aner ikke, men det kan hende at det har noe med levelen på de du dreper og de som dreper deg. Altså om en som har lavere level enn deg kverker deg så går du ned, om du dreper en med lavere level så går du ikke opp så mye som om du dreper en som er høyere level enn deg. Det ville vært logisk iallefall. Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Laaame Tapte 2 på rappen nå, gikk ned i skill hver gang. Er jo teit at skill baserer seg på hele laget, ender alltid opp på ett skikkelig rævdilterlag. Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Hmmm, har nå funnet ut at det er Lone Wolf som er tingen da, så slipper jeg å droppe i skill når laget taper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå