akle Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Var på opera i Bjørvika for noen dager siden og fikk da prøvd ut min nye Canon 55-250 IS (som jeg er meget fornøyd med!!!) Når jeg så over bildene etterpå fant jeg noe rart! Lurer på hva det kommer av? Har jeg zoomet mens jeg har tatt bildet? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 En god, gammel lek som har vært populær blant amatører siden zoomen ble vanlig leketøy for vanlige folk. Jeg husker at jeg selv lekte med den effekten når jeg fikk min første zoom. Lenke til kommentar
akle Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 En god, gammel lek som har vært populær blant amatører siden zoomen ble vanlig leketøy for vanlige folk. Jeg husker at jeg selv lekte med den effekten når jeg fikk min første zoom. Morsomt Er det mulig og få motivet i miten til og bli klart og omgivelsene uskarpe? Kanskje ved og ikke zoome så mye? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Eller å zoome kontrollert. Bevegelsesuskarphet kan også bli et problem, ved du. Stativ vil hjelpe på det problemet. Lenke til kommentar
akle Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Eller å zoome kontrollert. Bevegelsesuskarphet kan også bli et problem, ved du. Stativ vil hjelpe på det problemet. Ok dette er noe nytt jeg må prøve ut!!! Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Driver å leker med zoomen jeg åsså en gang i blant Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kan gi gode resultater om brukt rett. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Men jeg har aldri fått noe vettug ut av det. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ikke at det har noe relevanse for deg, PM, men et av de beste bildene jeg har sett fra en demonstrasjon er noen skilpadder (opprørspoliti) som angriper en kvinne, fotografen løp mot det, dyttet ned utløseren og prøvde å zoome ut til vidvinkel. Et helt utrolig rått demonstrasjonsbilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå