vikingkylling Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 har ikke hørt noe særlig om dette, men tenkte jeg skulle gi det en sjanse. Hele konseptet er å kjøre rundt og leke politi, brannmann og ambulansesjåfør i en stor, åpen by, så det hørtes interessant ut. Aner ikke helt hva jeg forventet, men det er faktisk ikke så verst. Stilen er standard anime på bilder (som når man snakker med folk osv), og byen man kjører rundt i er typisk asiatisk "nær fremtid sci-fi", komplett med biler som hadde passet rett inn i en Mad Max film. Det virker litt barnslig siden det er så mye anime, men faktisk er spillet ikke så verst. Problemet er om det blir for ensforming. Har tatt en del oppdrag allerede, men alt man gjør er å kjøre på en bestemt rute så snart som mulig. Unntaket er når man kjører brannbil, da man holder inne A-knappen for å slukke en brann. (brann-introen sier til og med at bilen er så avansert at "den nesten slukker brannen for deg.") Men selve spillet er som sagt ikke så verst, og selv om det er lukkede baner er de ganske interessante. Som ekesempel skulle jeg redde en person fra et brennende hotell. Det resulterte i å kjøre gjennom branner, mellom søyler, hoppe mellom etasjer, kræsje gjennom en rekke tynne vegger (og så derfor ingenting hva som ventet bak( helt til topps, plukke opp dama og kjøre ned igjen, selvsagt på tid. Likte ikke helt at tiden ser ut til å telle oppover i stedet for nedover (så jeg tviler på at man kan slippe opp for tid, uten at jeg skal si det sikkert), men man kan få gull, sølv og bronsje på oppdragene. Det lover jo bra, spesielt senere når det blir vanskeligere. Alt i alt et interessant spill og ikke helt som alle andre jeg har prøvd i det siste. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) edit: nvm Endret 4. juli 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå