mtpower Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei Noen som vet om en god drikke som koster under 100kr(polet), men allikevel være nok til å blir full? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Hva slags alder er du da? (Spør pga aldersgrensene på forskjellige varer) Hvis du skal kjøpe selv da btw? Og hva slags type drikke tenkte du? Sprit ? Vin? osv Endret 3. juli 2008 av Olaa Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHO...umpTo=OfferList Muligens? Vet ikke hvor mye du trenger. Lenke til kommentar
mtpower Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Vel, jeg er 16år:P Men søstra mi kjøper:) Tenker på noe sterkt ja.. brennvin^^ Er Spirits 21 godt? Jeg "liker" småe flasker.. my lettere å ha med seg Takk for svar btw Endret 3. juli 2008 av mtpower Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg synes den smaker for jævlig. Men det er bare å blande godt det.. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Legg på 50-60 kroner så får du en halvliter med Dworek Vodka, helt grei.. tror 35 cl koster rundt 100 lappen, men er litt lite da, men er ikke helt sikker på den prisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå