Articfare Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Hei. Jeg er en 17 år gammel gutt som bor i Tønsberg. I uka trener jeg tre ganger på spenst-gressbanen. Det siste året har jeg hatt en treningspartner, men den siste måneden har jeg ikke hatt noen å trene med. Dette er ganske kjedelig og jeg får ikke presset meg på samme måte. Siden jeg kan få med en gratis på treningsstudioet, søker jeg deretter en treningspartner som kan trene tre ganger i uka. Det eneste kravet er at du er gammel nok til å trene på treningsstudio, er motivert til å trene, og følger delvis mitt treningsprogram. Er du interresert, post her eller send meg PM. (Siden dette er en søknad om treningspartner og ikke kjøp eller salg av en vare/tjeneste, håper jeg denne posten kan stå. Hvis den bryter med reglene, håper jeg det er mulig å få gjort om tråden til en slags "Søke treningspartner-tråden" el.) Endret 3. juli 2008 av Articfare Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hehe. Jeg trener faktisk 6-7 ganger i uka på gressbanen i Tønsberg. Du har sikkert sett meg, går ofte i sånn svart tech nutrition t-skjorte eller sånn stram svart eller rød polyester t skjorte. Hvis du går inn på tråden min (signatur) så ser du bilde av meg så kan du se om du kjennner meg igjen. Nå har jeg endel treningskamerater som jeg kjører opplegg med. Men er jo bare å ta kontakt med meg hvis du ser meg så jeg vet hvem du er. Kan jo ihvertfall hjelpe deg når du trenger det samt gi noen tips hvis du trenger det. Er ganske sosialt miljø der så du blir fort kjent med folk. Selv har jeg trent 1 år der og blitt kjent med endel. Du kan jo sende meg en pm hvis du vil så kan vi jo møtes på treninga engang, så vet jeg hvem du er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå