Halvliter Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Hei! Eg er på jakt etter eit album som enten The Who eller Roger Daltrey har lagt. Den skal visstnok kun inneholde coverlåter av Hank Williams. Nokon som kan hjelpe meg? Endret 3. juli 2008 av Halvliter Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei! Eg er på jakt etter eit album som enten The Who eller Roger Daltrey har lagt. Den skal visstnok kun inneholde coverlåter av Hank Williams. Nokon som kan hjelpe meg? Roger Daltrey har sagt att han kunne tenke seg å lage eit Country album, Men han har nok ikkje gjort det enda. THE WHO - DALTREY'S COUNTRY AMBITIONS Lenke til kommentar
Halvliter Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Det var det eg trudde. Er ei på jobb som er skråsikker på dette, men eg klarer ikkje å finne det... Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det var det eg trudde. Er ei på jobb som er skråsikker på dette, men eg klarer ikkje å finne det... Her har du ein oversikt over utgivelsene til Roger Daltrey og The Who Roger Harry Daltrey & The Who discography Lenke til kommentar
Halvliter Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Jau, takk du, men Wikipedia er det første eg sjekker ut om eg lurer på noko. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Spør her neste gang: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg