Shiktu Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hvorfor er det så ille med banning? Skjønner det ikke. Det er bare ord. Jeg er en hyggelig fyr selv men alikevel banner jeg hele tiden. Fordi banning er "Krafts-ord" som blir brukt for å dominere, herje eller å såre personer. Syns du det hadde vært hyggelig å hatt en dame på besøk som du akuratt hadde truffet og rundt frokost bordet sitter famillien din og sier ting som: "Sender du den forbanna leverposteien de jævla hurpe?" "Strekk etter den selv ditt svin", "Slutt å bråk da for faen, forbanna fitte tryner", "Når ble du så forbanna care face da? jævla soper.." etc... Tror du at dama de hadde syntes noe om dette? Lenke til kommentar
fteff Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Hehe, det var jo ganske lattis det eksempelet der da. Men ok, jeg endrer litt mening. Dersom man bruker banneord for å gjøre folk vondt som du er godt kjent med, da kan det jo være "ikke så hyggelig". MEN, ofte i hverdagen min når jeg er helt rolig og bare prater med mennesker sier jeg ting som "Fyfaen, så du han idioten på tv igår? Den kukksugern kunne faen meg si ifra..." (eller noe sånt dumt). Hvor banner jeg i hverdagen og putter inn banneord i alle setningene mine du spør? Der svarer jeg vet ikke. Aner ikke hvorfor. Banneord har bare grodd inn i språket mitt. Og det er her meg mener, what's the big deal? At trådstarter synes det er sjokkerende med små barn som sier stygge ord skjønner jeg virkelig ikke. So what? Hvorfor bry seg? Du kjenner dem ikke engang. Jeg hadde aldri i verden blitt såra av noen personer jeg aldri har møtt før. Endret 18. mars 2009 av gtrff Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Du er en hyperkonservativ, prippen idiot hvis du tar deg nær av vulgære uttrykk. Lenke til kommentar
fteff Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Skjønte ikke hva du mente med å "ta deg nær av vulgære uttrykk" men jeg regner med at jeg gjør det. Og jeg er IKKE en hyperkonservativ, prippen idiot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå