OddZen Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Ja det er helt sykt hvor frekk unger er for tia. På noen få år har det endret seg noe sinnsykt. Tror det er foreldrene som gjør en dårlig jobb. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det er bare underholdning å "eie" dem ved å ignorere det. Hvis noen sier noe slikt, er det bare til å se seg rundt, over dem og si til deg selv: "hmm, syntes jeg hørte noe.. hmm.." ^^ Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Second that Korka. third that Korka Det er ikke rasistisk, men med egen erfaring er det fakta Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Som sagt tidligere, det er stor forskjell på en liten ørefik og ett stort blåmerke. Nei, det er det ikke! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Å ikke slå barna sine er ikke entydige med å ikke ha konsekvenser. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Å ikke slå barna sine er ikke entydige med å ikke ha konsekvenser. Utdyp! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Å ikke slå barna sine er ikke entydige med å ikke ha konsekvenser. Utdyp! Syns det ble fremstilt tidligere i tråden som om det ikke gikk å straffe barna sine uten å slå. Var uenig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Å ikke slå barna sine er ikke entydige med å ikke ha konsekvenser. Utdyp! Syns det ble fremstilt tidligere i tråden som om det ikke gikk å straffe barna sine uten å slå. Var uenig. Så hvordan synes du man skal oppdra barna da? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Tja, uten å bryte norsk lov er vel en god start. Jeg har aldri blitt slått, det ble folk av meg. Tilsvarende for de fleste i min omgangskrets. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ville aldri slått mine barn, med unntak av litt ris på rumpen om de har gjort noe virkelig galt. Er sterkt imot vold, så det må være noe skikkelig dårlig gjort. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ville aldri slått mine barn, med unntak av litt ris på rumpen om de har gjort noe virkelig galt.Er sterkt imot vold, så det må være noe skikkelig dårlig gjort. Så det er opp til en selv når vold benyttes? Hvor går grensen?? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det sitter i hodet, ikke i munnen. Men hvilken såpe funker best? Zalo Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det sitter i hodet, ikke i munnen. Men hvilken såpe funker best? Zalo Jeg jobber med mange forskjellige barn, og mange tilstander krever en skikkelig rundvask, men har ikke så mye kroner å rutte med, så da lurer jeg på om det finnes et middel som ikke koster skjorta? Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det sitter i hodet, ikke i munnen. Men hvilken såpe funker best? Zalo Jeg jobber med mange forskjellige barn, og mange tilstander krever en skikkelig rundvask, men har ikke så mye kroner å rutte med, så da lurer jeg på om det finnes et middel som ikke koster skjorta? Telefonkatalogen er stor og fin. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Så det er opp til en selv når vold benyttes? Hvor går grensen?? Grensen er passert når det regnes som vold. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det sitter i hodet, ikke i munnen. Men hvilken såpe funker best? Zalo Jeg jobber med mange forskjellige barn, og mange tilstander krever en skikkelig rundvask, men har ikke så mye kroner å rutte med, så da lurer jeg på om det finnes et middel som ikke koster skjorta? Telefonkatalogen er stor og fin. Lar den seg løse opp i varmt vann, og har den i såfall desinfiserende effekt på de søte små barnemunnene? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det sitter i hodet, ikke i munnen. Men hvilken såpe funker best? Zalo Jeg jobber med mange forskjellige barn, og mange tilstander krever en skikkelig rundvask, men har ikke så mye kroner å rutte med, så da lurer jeg på om det finnes et middel som ikke koster skjorta? Telefonkatalogen er stor og fin. Lar den seg løse opp i varmt vann, og har den i såfall desinfiserende effekt på de søte små barnemunnene? Heldigvis har papirkvaliteten enda ikke sunket til såpass dyp. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det sitter i hodet, ikke i munnen. Men hvilken såpe funker best? Zalo Jeg jobber med mange forskjellige barn, og mange tilstander krever en skikkelig rundvask, men har ikke så mye kroner å rutte med, så da lurer jeg på om det finnes et middel som ikke koster skjorta? Telefonkatalogen er stor og fin. Lar den seg løse opp i varmt vann, og har den i såfall desinfiserende effekt på de søte små barnemunnene? Heldigvis har papirkvaliteten enda ikke sunket til såpass dyp. "Såpass dyp" kan vi snakke om når barna har blitt skremt til sengs! Jobber i barnevernet, og her bruker vi bare sandpapir, men så har dette papiret veldig fine tegninger av teddybjørner på baksiden, slik at de små ormejokkene skal fatte tillit til oss snille og lett hårete onkler, stakkars smådævler ... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Det er slik de lærer Du har rett, men det er da bare litt synd at lærdommen sitter i like lenge som erfaring fester seg til mygghjernen til en gullfisk, og den bruker på en runde i bollen sin, og da må man frem med; nå skal vi se: telefonkatalog, zalo, skrubb, forkle, jernhansker, susp, og en liten rangle ... Svarte helvete ... Edit: Gjett hvor jeg kommer til å putte den lille ranglen henne! Endret 30. juli 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå