Sveern Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Selv måtte jeg gi modern 5 kroner hver gang jeg sa faen, da slutta jeg fort Må bare kommentere ironien i at du har Cartman som avatar Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Det er jo forskjell når en unge sier ''faen'' og begynner å fnise og le siden h*n kan et banneord. Men når de sier sånt som de sa til trådstarter så kunne de trengt litt såpe i munnen. Endret 13. juli 2008 av Andie93 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg for min del fikk såpe i munnen av mamma og pappa når jeg sa stygge stygge ting. Da er vi to. Hmm, kalles ikke det drapsforsøk? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tror ikke de hadde solgt såpe hvis det var så dødelig Lenke til kommentar
lamial Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvis foreldrene mine hadde putta såpe i munnen min da jeg var barn, hadde jeg ringt barnevernet. Sykt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Helt enig! vask munnen med såpe, det funker sikkert! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Kan da ikke tenke meg at foreldre virkelig vasket munnen til ungene sine med såpe. Var jo så klart noe de bare sa^^ Håper ihvertfall ingen gjør det :O Ville vært litt sykt Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det sitter i hodet, ikke i munnen. Men hvilken såpe funker best? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg er fullstendig enig med OP. Små barn er helt jævlige, vel. Stort sett alle som er et par år yngre enn deg selv. Ingen respekt for de som er eldre. Er frekke og respektløse mot alt og alle og har en veldig whatever-attitude. Det er mange unger jeg kunne tenkt å bare dratt med inn på nærmeste kjøkken og gitt en god omgang med såpe og skurekost. I munnen that is. Jeg gremmes av dagens barn og unge. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Men barn blir påvirket og läres av eldre. Var i byen igår, og så gikk to eldre menn i 20-30 årsalderen sammen med to stykker i 8-12 årsalderen. De to eldre snakket veldig höyt, og så fort noen såg på han, ropet ham "hva glor du på din *ekstremt stygge ord*, han slengte dritt til et par som sto og kysset og bad de dra til helvete osv. Er det rart de mindre lärer mye ille? Og foresten for dere som lurer så var disse menneskene fra midtösten eller lignende, altså innvandrere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Vel, jeg veit jo at kidsa lærer av eldre folk. Stort sett i alle fall, nå er det vel kanskje av hverandre de lærer av, men jeg har skylda for at søss begynte å si faen og helvete da hu var 10-12 år Og søss og jeg har igjen skylda for at minstesøss begynte med det når hu var 8-9 år, men minstesøss har alltid vært ute av kontroll. Virker som mamma og pappa bare gav opp folkeskikk og disiplin på det udyret ... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Holdningen til utlendinger er jævlig dårlig... Ca 80% av de jeg har møtt, tror de er kongen i Norge og er et faenskap å snakke med osv..Ypper bare Blir nå litt feil å ta alle under en kam. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Da jeg gikk på barneskolen hadde jeg skikkelig respekt for de som gikk i høyere klasser de var så "store" og i en helt annen liga.. Men nå.. nei, ingen respekt å få. De bryr seg ikke om at du er storesøstra til kameraten deres eller lignende, de turer bare frem og mange er veldig frekke. Gjelder ikke alle selvfølgelig, men mange. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Holdningen til utlendinger er jævlig dårlig... Ca 80% av de jeg har møtt, tror de er kongen i Norge og er et faenskap å snakke med osv..Ypper bare Blir nå litt feil å ta alle under en kam. Feil å dra alle under en kam, men må selv innrömme jeg mer og mer synes invandrere generelt har dårligere folkeskikk og oppförsel. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Sokrates sa en gang: Barna nå for tiden er tyranner. De trosser sine foreldre, hiver maten i seg og tyranniserer sine lærere. Lenke til kommentar
lamial Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Kan da ikke tenke meg at foreldre virkelig vasket munnen til ungene sine med såpe. Var jo så klart noe de bare sa^^ Håper ihvertfall ingen gjør det :O Ville vært litt sykt Å joda. Jeg så at mora til venninna mi gjorde det på lillesøstra til venninna mi. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ja, jeg har fått munnen vaska med såpe selv. Og onkelen min vaska stadig vekk munnen til fetteren min med såpe. Men han fikk også ris på blanke messingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Når jeg var liten og var ulydig så fikk jeg såpet munnen min, etter det så sluttet jeg. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Kan da ikke tenke meg at foreldre virkelig vasket munnen til ungene sine med såpe. Var jo så klart noe de bare sa^^ Håper ihvertfall ingen gjør det :O Ville vært litt sykt Jeg har fått munnen vasket med såpe, men det gjorde meg bare enda mere sinna! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tror ikke de hadde solgt såpe hvis det var så dødelig Såpe er lagd for å vaske hendene/kroppen og har giftstoffer som man ikke bør få i seg. Samme med deodorant, fargestifter, lim... du spiser vel ingen av dem, gjør du vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå