Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Små barn burde ha fått såpet munnen!

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Heisann, skal skrive et kort sommerinnlegg her idag.

Som sikkert mange av dere gjør er å nyte solen, men kan ta dere en kort pause og svare her ;)

Var og spilte volleyball sammen med noen gode kompiser her idag også kom det ett par småunger bort på sikkert 5-6år og sier :" flytt dere fra banen jævla fitter", jeg fikk jo bakoversveis av ungen som var sikkert i kne-høyde på meg og ble jo helt sjokkert og sa til gutten at de måtte ikke si slike ord, og han svarte meg med :"gjør hva jeg vil jeg",

Mens den andre gutten ropte ut alle styggord han hadde i ett 6årig ordforråd.

Hva syns dere om at små barn snakker slikt ? Diskuter.

(Beklager ord feil)

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Her lukter de rasisme lang vei...

Dette var ikke rasisme ment fra meg selv om jeg så at den ene var pakistansk og den andre var norsk, det jeg reagerte på var språket deres og hvordan de oppførte seg foran eldre mennesker !

Lenke til kommentar

Jeg for min del fikk såpe i munnen av mamma og pappa når jeg sa stygge stygge ting. Det er ikke å anbefale!

For å svare trådstarter: Ja. dette er jo såklart en helt uakseptabel oppførsel. Jeg bare ler av små snørrunger som tror de er tøffe. Om de ikke gir seg, blir jeg sint og truer med "Om du hadde vært større hadde jeg slått deg ned" mens jeg stirrer med et ondt blikk mens jeg knekker knoker.

Lenke til kommentar
Utlendinger?

Fan har nå det og si?!

Hadde noen fadderbarn når jeg gikk i 6. eller 7. klasse, og de fleste av de guttene vi var faddere for kunne banne så det røk, og det var både norske og utenlandske barn. Og det hadde de ikke lært av oss gutta som var faddere for dem.

Edit:

Unger lærer vel av eldre søsken, og igjen av hverandre. Noen lærer jo t.o.m. mye av foreldre, tro det eller ei.

Endret av neadii
Lenke til kommentar
På den tiden lekte jeg med Lego og lagde sandslott. Hva skjer med unger idag?

Har hørt flere av de under 10 nevne kjønnsorganer og det verste av "stygge ord" selv og er overraska hver gang.

Sier det samme. Tror ikke jeg kunne ett banneord da jeg var på den alderen. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Jeg for min del fikk såpe i munnen av mamma og pappa når jeg sa stygge stygge ting.

Da er vi to.

Lenke til kommentar

Her i vinter, sto rundt 4 8åringer RETT foran meg og kastet snøballer på meg. Ble helt sjokkert, visste ikke helt hvordan jeg skulle reagere eller noe sånt. Jeg er ganske rolig og stille, men ser ikke noe liten ut, heller ikke noe ufarlig ut( :cool: ). Var derimot ganske tydlig at de ville ha bråk, siden de ble lei når jeg ikke reagerte mot dem på noen måte :wee:

Endret av Kim Salabim
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Her i vinter, sto rundt 4 8åringer RETT foran meg og kastet snøballer på meg. Ble helt sjokkert, visste ikke helt hvordan jeg skulle reagere eller noe sånt. Jeg er ganske rolig og stille, men ser ikke noe liten ut, heller ikke noe pinglette eller noe. Var derimot ganske tydlig at de ville ha bråk, siden de ble lei når jeg ikke reagerte på noen måte :wee:

Hehe, ja har fått noen snøballer på bilen min, men det tipper jeg er noen eldre unger. Gjør meg faktisk ingenting så lenge de ikke bungler bilen min. Kastet snøballer på biler når jeg var mindre.

Det var gode tider :love:

Lenke til kommentar
Her lukter de rasisme lang vei...

Det er ikke rasisme, som de fleste vet har noen andre land nede i østen ganske godt temperement.

Bare tenk på muhammed karikaturene, eg vet vi latterlig gjorde religionen deres men å brenne ambasaden våres, litt drøyt?

Har en utlending på skulen som klikker som faen for den minste ting, f.eks en person sparket enn ball i magen på lillebroren så var det full slosskamp (utlendingen viste godt att det ikke var med vilje)

Det er prøver å si er att vi har helt forskjellige tankemåter. Men fortsatt, ingen grunn til rasistiske innlegg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...