tomsi42 Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Et lite stemningbilde som passer til været vi har i dag: 1/160s, f/11, 50mm, ISO 100 Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Fint bilde. Til og med plastposen over setet er helt grei for meg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Litt mye klisje kanskje ? Tror grunnen til at plastposen fungerer, er at sykkelen er litt sliten. Men den burde selvfølgelig vært mye eldre, vært av typen damesykkel, og hatt kurv foran. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Men da hadde det blitt en full klisje. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Skal det være klisje, så skal det være klisje Tom Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Ville først skrive "hvorfor ikke en gammel sykkel?", men joda - klisjeer. Kunne faktisk se på bildet at det var varmt. Jeg vet ikke om det er fordi du er såpass etablert her på forumet tomsi, at jeg kikker mer på dine bilder enn andres, men jeg innbiller meg at du ser mer i ordinære motiver enn andre. Dette motivet hadde jeg gått rakt forbi. Lenke til kommentar
andersj Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Klisje eller ikke. Det er flott. Personlig ville jeg nok tatt bort kaninburet, eller hva det er, på venstre side. Uten tvil det varmeste bildet jeg har sett i dag. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Jeg synes buret er viktig jeg, komposisjonsmessig. Skaper et fin punkt i en trekant øynene veksler mellom. Endret 3. juli 2008 av Eirik_a Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Takk for de gode ordene. Jeg lurer på om buret egentlig er en eller annen form for fiskeutstyr? Det er ihvertfall det de driver med på Papperhavn (der jeg tok bildet). Tom Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Ser ut som det er ei eller anna slags teine ja. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 likte bildet, litt modernisering av klisjeer Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Grunnen til at jeg liker plasposen er at man ser maling sig dryppe ned fra nederste del av veggen. (Eller er det regn?) Endret 4. juli 2008 av Zettec Lenke til kommentar
BorN Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Jeg synes buret er viktig jeg, komposisjonsmessig. Skaper et fin punkt i en trekant øynene veksler mellom. Enig i at buret/teinen bør være der. Uten det hadde bildet med en gang blitt nakent. Endret 4. juli 2008 av BorN Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Ingenting kunne vært annerledes her. Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Ingenting kunne vært annerledes her. lyset kunne ha vært litt mykere ellers er det et meget godt fotografi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå