Gå til innhold

Hjelp til valg av Anime serie

Anbefalte innlegg

Har nettop sett ferdig Black lagoon og syntes at det var noe av det beste jeg har sett av anime, så nå lurer jeg bare på om det er noen andre anime serier som er noe lignende den. Har ikke så mye greie på anime så jeg tenkte det kunne ikkje skade å spør her siden dere har heilt sikker mye mer greie på det en meg :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettop sett ferdig Black lagoon og syntes at det var noe av det beste jeg har sett av anime, så nå lurer jeg bare på om det er noen andre anime serier som er noe lignende den. Har ikke så mye greie på anime så jeg tenkte det kunne ikkje skade å spør her siden dere har heilt sikker mye mer greie på det en meg :D

1) liste over serier du har sett (hvis ikke du har sett hele, hvilke episoder (for å si om det er vært å fullføre))

2) du syntes black lagoon var bra?XD

Lenke til kommentar

1. Husker ikke alle men kan prøve på dei jeg husker var ganske bra.

- Bleach (1-57, ser dei nå(er litt irritert over at dei nesten aldri dreper noen men ellers en knall serie)

- Blood+ (husker ikkje hvilken episode jeg kom til men var nesten på siste episode)

- Hellsing (og OVAen, beste anime serien til nå :p)

- Elfen lied (grei serie men langt fra det beste)

Var noen til men husker ikke alle (har sett noen andre men dei var så dårlige att jeg ikke gidder å ta dem med)

2. ja faktisk :S var litt overasket selv over at jeg faktisk synes den var ganske grei. Men nå

har jeg en litt merkelig animesmak og da... ivertfall ifølge ei vennine av meg, men hun ser bare Chobits o.l

Når jeg tenker over det så var det egentlig mange måter dei kunne gjort Black lagoon bedre på,nå har du sikkert sett mye mer anime en meg og har mye å samenligne den med men jeg har ikke sett så mye anime så kan liksom ikke samenligne det med noe.likte liksom å komme litt bort fra bare sverd som jeg syntes blir litt kjedelig,Men det varierer jo fra person til person. Nå spurte jeg egentlig for å finne en anime serie som var bedre.

Nå ble dette ganske uryddig men tror det skal gå ann å lese det

Lenke til kommentar

hm.. spør du meg er vel blood+ bedre enn hellsing, men men. se mnemosyne. ikke noe doubt om at du kommer til å like den basert på de andre i lista.. si ifra når du er ferdig, er bare 6 eps, 1-4 er ute på dvd, og serien ble ferdig på tv (at-x) for 1 uke sia=Þ

(den er like lang som en vanlig serie, epsa er 1 time hver)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...