Gå til innhold

Sliter med å koble Playstation til PC

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har akuratt kjøpt en PS3 og skal selge 360en. Er veldig fornøyd og har kost meg masse med MGS4 den lille tiden jeg har hatt hjemme i ferien.

Det jeg lurer på er om noen kan hjelpe meg med å få koblet sammen pcen og PSen slik at jeg kan spille av musikk og se filmer. Jeg har lest forskjellige guider og instruksjoner men får det ikke til. Playstationen finner simpelthen ikke pcen. Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har akuratt kjøpt en PS3 og skal selge 360en. Er veldig fornøyd og har kost meg masse med MGS4 den lille tiden jeg har hatt hjemme i ferien.

Det jeg lurer på er om noen kan hjelpe meg med å få koblet sammen pcen og PSen slik at jeg kan spille av musikk og se filmer. Jeg har lest forskjellige guider og instruksjoner men får det ikke til. Playstationen finner simpelthen ikke pcen. Noen som kan hjelpe meg?

korleis applikasjon brukar du? tversity? windows media player 11?

litt enklare å finne problemet viss du forklarer litt rundt kva du har prøvd ut å sånt:)

Lenke til kommentar

sjekke att dei mappne du vil ha faktisk er delelige..

problemet ditt var vel att ps3en ikkje fann pcen, då kan det vere eit nettverksproblem..

sjekk ut wikipedia for å åpne dei portane som PSN/ps3 brukar, på nokon ruterar må ein gjere det. eg har ikkje hatt trøbbels med dette sjølv så det finnes kansje andre med samme problemet på dette forumet som har funne ei løysing..

Lenke til kommentar

Det er som krosjefen sa, du må være sikker på at ruteren/modemet har de riktige portene åpne.

EDIT: et kjapt google søk ga meg dette:

10070 - 10080 TCP

10070 - 10070 UDP

6000 - 6999 UDP

Endret av LasVeggis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...