herzeleid Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei. Jeg har akuratt kjøpt en PS3 og skal selge 360en. Er veldig fornøyd og har kost meg masse med MGS4 den lille tiden jeg har hatt hjemme i ferien. Det jeg lurer på er om noen kan hjelpe meg med å få koblet sammen pcen og PSen slik at jeg kan spille av musikk og se filmer. Jeg har lest forskjellige guider og instruksjoner men får det ikke til. Playstationen finner simpelthen ikke pcen. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei. Jeg har akuratt kjøpt en PS3 og skal selge 360en. Er veldig fornøyd og har kost meg masse med MGS4 den lille tiden jeg har hatt hjemme i ferien. Det jeg lurer på er om noen kan hjelpe meg med å få koblet sammen pcen og PSen slik at jeg kan spille av musikk og se filmer. Jeg har lest forskjellige guider og instruksjoner men får det ikke til. Playstationen finner simpelthen ikke pcen. Noen som kan hjelpe meg? korleis applikasjon brukar du? tversity? windows media player 11? litt enklare å finne problemet viss du forklarer litt rundt kva du har prøvd ut å sånt:) Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg har prøvd med Windows media Player 11 og wizdxp uten særlig hell. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 sjekke att dei mappne du vil ha faktisk er delelige.. problemet ditt var vel att ps3en ikkje fann pcen, då kan det vere eit nettverksproblem.. sjekk ut wikipedia for å åpne dei portane som PSN/ps3 brukar, på nokon ruterar må ein gjere det. eg har ikkje hatt trøbbels med dette sjølv så det finnes kansje andre med samme problemet på dette forumet som har funne ei løysing.. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Har søkt masse rundt på nettet nå uten å finne ut noe. Noen flere ideer? Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Det er som krosjefen sa, du må være sikker på at ruteren/modemet har de riktige portene åpne. EDIT: et kjapt google søk ga meg dette: 10070 - 10080 TCP 10070 - 10070 UDP 6000 - 6999 UDP Endret 3. juli 2008 av LasVeggis Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Prøvde det også men fortsatt med lite hell. Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg husker ikke om det var nødvendig, men jeg har ivertfall gitt ps3en sin ip-adresse klarering gjennom firewallen til pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå