Gå til innhold

Stille kjøler hd4850

Vu-caN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv tenkt på Thermaltake Duorb. Er ikke sikker p¨å hvor stille den er men ser at den er mye brukt på div. tester rundt omkring så tror den er ganske effektiv. Men den er til gjengjeld også utsolgt på alle Norske nettbutikker også ser det ut til.. Slenger meg på denne tråden og lurer på det samme.

Lenke til kommentar

Det står jo ikke hvilke type kort de støtter. Se på den her feks.

Edit: Jeg måtte visst inn på produsentlinken, men jeg synes det var en tungvint måte å gjøre det på.

Endret av Vu-caN
Lenke til kommentar

Jeg fant ingen informasjon i testen nevnt i innlegget ovenfor hvor det beskrives hvor stille den er. Det står at kjøleevnen er bra, men den er for meg god nok på stock-vifta. Jeg vil ha det stille som graven. :)

Lenke til kommentar
Jeg fant ingen informasjon i testen nevnt i innlegget ovenfor hvor det beskrives hvor stille den er. Det står at kjøleevnen er bra, men den er for meg god nok på stock-vifta. Jeg vil ha det stille som graven. :)

Denne har et støynivå på 17.0 ~ 29.9 dBA. Hvis det stemmer,så vil du ikke høre den.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Denne har et støynivå på 17.0 ~ 29.9 dBA. Hvis det stemmer,så vil du ikke høre den.

Hmm, jeg tittet litt på den, men jeg har ikke så mye tro på oppgitt dB. Dessuten pleier det som regel ikke å stemme, har erfart at de heller tar litt i istedenfor å trekke litt fra. Dessuten kan det være konstruksjonssvakheter som skaper during og summing, som ikke går under direkte støy fra vifta.

Tror bare utvalget er litt magert om dagen, det kommer seg sikkert. Gir det etpar måneder til har jeg funnet ut.

Lenke til kommentar
Leste du noen av testene nederst på siden hos Zerotherm?

Jeg har selv hatt Zalman VF 900 CU. Zerotherm-kjøleren er mer stillegående enn den.

Da kan jeg garantere at du vil bli fornøyd med Zerotherm.

Har testet ut zalman vf jeg også. Var ganske fornøyd med den i starten, og veldig fornøyd da jeg satte på en sånn kontroller som halverte strømtilførselen til vifta.

La ikke merke til testene på siden, stod jo så mye annet der, og linkene hadde jeg klikka på før. Bra du tok deg tid til å henvise meg til den riktige informasjonen :) Skal lese de i morra.

Endret av Vu-caN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...