C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hallotetihei! Jeg har sett litt på utvalget til Tiffen, og det ser ut som de har mange morsome filtre. Liker star effect-oplleget og haze-filterne spesielt godt. Sepia-filter ser også moro ut. Men jeg har ikke funnet noen nettbrukker som selger dem, og jeg har heller ikke sett noen erfaringer. Er det noen som veit hvor jeg får tak i dem? Og er det noen som bruker dem/har brukt dem som har noe å si om dem? -GG Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 B to the U to the M to the P Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Du må vel til utlandet. Tiffen er basert i New York, så jeg skulle tro at B+H har de. Tiffen regnes som blandt de bedre, på linje med dyr Hoya og B+W. Tom Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 B&H selger Tiffen-filtre. Seriøs butikk som blir anbefalt av mange her på forumet. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg har tiffen UV filter på min 17-50mm f/2.8 Tamron. Er godt fornøyd. Virker like bra som mine HOYA filtere. Kjøpte mitt fra adorama. Ebay har sikkert en drøss. Gjerne billigere om du bestiller fra hong kong. Jeg har et hoya pola filter på vei til meg i posten as we speak fra hong kong (kjøpt fra ebay). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå