Gå til innhold

PS3 utsolgt overalt?


Noobsy

Anbefalte innlegg

uff, i dag var jeg på lefdal, elprice og elkjøp... ingen hadde ps3 på lager, på lefdal kunne de ikke si når de fikk inn flere, på elprice sa han at den kom rundt den 17 (men tror han bare sjekka hjemmesia til elprice og snakka utifra den) og på elkjøp sa han duden at det var umulig å oppdrive så det var bare til å kjøre rundt å spørre på andre butikker og håpe på at de hadde noen igjen :(

jaja jeg håper det kommer rundt neste uke en gang med de nye kontrollene =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. Utsolgt? Det trodde jeg også før jeg skulle kjøpe min og fikk en holdt av, men så så jeg at det fløt av dem i alle butikker jeg stakk innom.

Lefdal har hatt noen (med MGS4), Elkjøp har, Expert har, Electroworld har en hel haug osv.

Dette er i butikkene da, på nettet vet jeg ikke. Det er nok av konsoller der ute så bare ta deg en liten titt rundt så finner du det nok. :)

Nå vet jeg ikke hvordan det er der du bor da selvsagt. I oslosuppa er det en del i hvert fall. Ikke stol blindt på det som står på nettet heller. Selv om det står at det er tomt på lager i en spesifikk butikk hender det ofte at det likevel ligger en i butikken et sted.

Endret av Nether
Lenke til kommentar

Er det en konkret grunn til at den ikke er å oppdrive? Har lenge hatt et øye på en PS3, og når jeg så den pakken med MGS4 til 3995,- på Elkjøp.no tenkte jeg at jeg skulle slå til når jeg fikk lønn (kommende torsdag), men det ser jo ut som den planen går i vasken. :p

Lenke til kommentar

vel var ganske dødt rund i sarpsborg/fredrikstad... var innom de 3 jeg nevnte, pluss at jeg ringte til gamestop, de håpet på å få inn flere denne uka da men de var ikke sikre...

 

edit: men har jo ennå ikke vært innom expert, eller spaceworld...

Endret av dTd
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Overrasker meg ikke at PS3 er utsolgt. Den selger mange ganger bedre enn 360 her. Til og med bedre enn Wii etter hva jeg har hørt.

 

Vi PS3 eiere skal bare være glade for at den selger så bra. Det betyr at vi får de beste spillene.

 

Vi får håpe det blir slik. Syns biblioteket er litt slunkent slik som det er nå.

Lenke til kommentar
Overrasker meg ikke at PS3 er utsolgt. Den selger mange ganger bedre enn 360 her. Til og med bedre enn Wii etter hva jeg har hørt.

 

Vi PS3 eiere skal bare være glade for at den selger så bra. Det betyr at vi får de beste spillene.

 

Vi får håpe det blir slik. Syns biblioteket er litt slunkent slik som det er nå.

 

Er ikke noe særlig dårligere enn 360. Men i fremtiden vil det bli mye bedre enn på 360. Alt vi trenger å gjøre er å holde oss til PS3, få folk til å velge den fremfor de andre så kommer spillene snart rennende inn.

 

Ikke at det blir særlig vanskelig. PS3 selger mye bedre enn 360 i hele verden nå. Selv i Amerika.

Lenke til kommentar
Overrasker meg ikke at PS3 er utsolgt. Den selger mange ganger bedre enn 360 her. Til og med bedre enn Wii etter hva jeg har hørt.

 

Vi PS3 eiere skal bare være glade for at den selger så bra. Det betyr at vi får de beste spillene.

 

Vi får håpe det blir slik. Syns biblioteket er litt slunkent slik som det er nå.

 

Er ikke noe særlig dårligere enn 360. Men i fremtiden vil det bli mye bedre enn på 360. Alt vi trenger å gjøre er å holde oss til PS3, få folk til å velge den fremfor de andre så kommer spillene snart rennende inn.

 

Ikke at det blir særlig vanskelig. PS3 selger mye bedre enn 360 i hele verden nå. Selv i Amerika.

 

Syns faktisk det er flere kvalitetsspill til 360, selv om jeg aner forandring på horisonten. Tekken 6 hjelper nok på, når det kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...