Gå til innhold

PS3 utsolgt overalt?


Noobsy

Anbefalte innlegg

Åpner en tråd for dette. Jeg hadde tenkt til å kjøpe ps3 nå i sommerferien coz fjerna blindtarmen og kunne ikke bevege meg så mye, men den er jo utsolgt i alle butikker! Kommer det en ny ps3 eller er det bare veldig mange som kjøper den? Lurt og vite om det kommer en ny så man ikke kjøper den gamle:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er i akkurat samme båt som deg, og med de samme erfaringer. Ingen og oppdrive.

Snakket litt med en selger i en butikk, og han anbefalte på det sterkeste og vente litt nå. Han visste like lite som meg sa han, men han mistenkte at det var en ny boks på gang.

Andre som tror noe?

Jeg kommer til å vente, sommer og fint vær nå...

Lenke til kommentar

Ofte ser jeg slike tråder om at det er tomt for PS3, og folk som har lyst på en PS3.

Så går jeg i prisguiden, og finner straks ut at flere nettbutikker har PS3 på lager.

 

Den er på lager nå også, så hvis dere vil ha PS3 er det vel bare å bestille og få i posten.

 

Ofte ser jeg slike tråder om at det er tomt for PS3, og folk som har lyst på en PS3.

Så går jeg i prisguiden, og finner straks ut at flere nettbutikker har PS3 på lager.

 

Den er på lager nå også, så hvis dere vil ha PS3 er det vel bare å bestille og få i posten.

Lenke til kommentar
mpx.no har nettopp endret forventet-dato til 24.07.2008.

Synes det er merkelig at det skal ta så lang tid å skaffe maskinen fra leverandør...

Mulig det kommer en bundle før den tid.

 

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=85890

På den versoner har datoen vært den 24 lenge. det er den versjonen med 2 kontrollere+1 spill og den med 1 kontroll og 1 spill som har blitt utsatt flere ganger. ser at datoen på de er forandret til 12/7 nå.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...