Noobsy Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Åpner en tråd for dette. Jeg hadde tenkt til å kjøpe ps3 nå i sommerferien coz fjerna blindtarmen og kunne ikke bevege meg så mye, men den er jo utsolgt i alle butikker! Kommer det en ny ps3 eller er det bare veldig mange som kjøper den? Lurt og vite om det kommer en ny så man ikke kjøper den gamle:P Lenke til kommentar
Bellanca Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Er i akkurat samme båt som deg, og med de samme erfaringer. Ingen og oppdrive. Snakket litt med en selger i en butikk, og han anbefalte på det sterkeste og vente litt nå. Han visste like lite som meg sa han, men han mistenkte at det var en ny boks på gang. Andre som tror noe? Jeg kommer til å vente, sommer og fint vær nå... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 PS3 er utsolgt overalt nå, så jeg tror det kommer en ny med DualShock 3. Lenke til kommentar
Bellanca Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Og 160 gig disk (minst), samt bakoverkompatibel... Lenke til kommentar
Noobsy Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Da får vi bare vente å se da! Håper noen flere kunne gitt noen svar vis de har noen:P Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Prøv butikken på Karl Johan. Sonybutikk? Mener de sa de hadde en eller to. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Nå har MPX.no PS3 60gb. Det er en demo maskin og den koster litt mye, men det er den eneste PS3'en jeg har sett på lenge som er på lager. Den koster 5175kr, og det er to på lager. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Og 160 gig disk (minst), samt bakoverkompatibel... Tviler sterkt på dette.. er jo en grunn til at de kutta den ut i utgangspungtet.. setter de den tilbake begynner alle og grine over pris (igjen) Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ofte ser jeg slike tråder om at det er tomt for PS3, og folk som har lyst på en PS3. Så går jeg i prisguiden, og finner straks ut at flere nettbutikker har PS3 på lager. Den er på lager nå også, så hvis dere vil ha PS3 er det vel bare å bestille og få i posten. Ofte ser jeg slike tråder om at det er tomt for PS3, og folk som har lyst på en PS3. Så går jeg i prisguiden, og finner straks ut at flere nettbutikker har PS3 på lager. Den er på lager nå også, så hvis dere vil ha PS3 er det vel bare å bestille og få i posten. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 http://prisguide.gamer.no/product.php?product_id=82531 Flere var litt å ta i. I følge guiden så er det bare mamoz som har den på lager. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ser nå at mpx har utsatt lagerstatusen på 40Gb med 2 kontrollere og spill fra 7 til 10 Juli. så kan fort bli lengere forsinkelse på dem. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Hvor er den på lager? Jeg finner den ikke. Edit: På Mamoz er det bare to igjen, så hvor er det det er så mange? Endret 5. juli 2008 av Kris93 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Er da sikkert flere som har den selv om det ikke er haket av i prisguiden. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 tippe sony vil lage etterspørsel etter PS3 oog lanserer en ny PS3 konsoll som har støtte for PS2 spill. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Men det er fortsatt PS3 å få fatt i. Så å skrive "PS3 utsolgt over alt" stemmer ikke. Det jeg ville vise var at hvis man har lyst på en PS3, så kan man få fatt i en PS3. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Så går jeg i prisguiden, og finner straks ut at flere nettbutikker har PS3 på lager. Så å skrive dette stemmer heller ikke, da kun finnes en butikk med den på lager. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hvor da? Det går å kjøpe brukte ja, men det er vel bare en PS3 igjen i hele priguiden. Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 mpx.no har nettopp endret forventet-dato til 24.07.2008. Synes det er merkelig at det skal ta så lang tid å skaffe maskinen fra leverandør... Mulig det kommer en bundle før den tid. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=85890 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det kommer sikkert en med DualShock 3. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) mpx.no har nettopp endret forventet-dato til 24.07.2008.Synes det er merkelig at det skal ta så lang tid å skaffe maskinen fra leverandør... Mulig det kommer en bundle før den tid. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=85890 På den versoner har datoen vært den 24 lenge. det er den versjonen med 2 kontrollere+1 spill og den med 1 kontroll og 1 spill som har blitt utsatt flere ganger. ser at datoen på de er forandret til 12/7 nå. Endret 7. juli 2008 av Lugmeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå