sinus' Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei! Jeg har fått et par JBL L100 gratis av min bror, og skulle hatt en forsterker til disse, men er helt grønn... Noen tips? Kjøper gjerne brukt, men vet fortsatt ikke helt hva jeg skal se etter. Prisramma er litt fleksibel, men jeg vil helst ikke bruke så mye da jeg regner med at jeg bytter dem ut når jeg er ferdig med studiene. ^sinus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) NAD C315BEE er jo en billig forsterker som heller ikke har noe i mot å drive noe litt større. Var det foresten noe i denne duren du tenkte på, eller kan du gå opp et hakk til feks. Harman/Kardon HK 3380 (som igjen har enda større headroom)? Endret 30. juli 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 NAD T744 til 2500,-, så kan du bygge ut til surround etterhvert? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Eller gå for en litt kraftigere stereoforsterker som han eventuelt kan bruke som effekttrinn senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå