skrlk Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei, jeg har lest litt rundt på forumet, blant annet en veldig fin videokamera guide, og jeg er rimelig sikker på at jeg kjøper dette. Jeg har ikke funnet noen tester av det, så hvordan synes dere det ser ut? Jeg har planer om å bruke 3-4k. Og ønsker MiniDV + 3CCD må jo være et pluss. Hvordan er deres erfaringer rundt Panasonic sine videokameraer? Har dere noen andre bedre alternativer i den prisklassen og med MiniDV? Og hva synes dere om størrelsen på kameraet? Er det veldig stort, tror dere jeg vil merke stor forskjell på det og dette? (Et random kamera jeg fant på elkjøp, bare får å få litt inntrykk av størrelse). Takk! Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Her er en test av forgjengeren NV-GS 320. Skulle være samme kameraet. Som de fleste kameraer sliter det i dårlig belysning , og blir da litt kornete. Men du får ikke noe bedre til den prisen. Så må du ha redigeringsprogram, firewirekabel og inngang for dette på pc-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå