Vu-caN Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg ser etter et skjermkort med 2x HDMI, uten å måtte bruke en omformer fra dvi. Finnes det? Ser egentlig etter et hd 4850 med 2xhdmi. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Tror nok at du må bruke overgang, har ihvertfall ikke sett skjermkort med 2 HDMI Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg er ute etter akkurat det samme, ikke fordi jeg MÅ ha det men fordi jeg vil ha det på den nye pcen min til jeg får kjøpt meg TV og projektor med HDMI utganger, det er vel egentlig ganske så greit å ha Ingen som vet noe om dette? Har sett med 1 HDMI men jeg vil ha 2 Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg er ute etter akkurat det samme, ikke fordi jeg MÅ ha det men fordi jeg vil ha det på den nye pcen min til jeg får kjøpt meg TV og projektor med HDMI utganger, det er vel egentlig ganske så greit å ha Ingen som vet noe om dette? Har sett med 1 HDMI men jeg vil ha 2 Du vil ha TO is? Neida, jeg mener. Min pc-skjerm har hdmi, min tv har hdmi... hvorfor styre med kabler som har pins og er skjøre, når hdmikablene er mer robuste, billigere, og lettere tilgjengelige. Det må da finnes billige overganger, men det er så unødvendig. Det burde vært omvendt. De som ikke har hdmi kan skaffe seg overgang Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg er totalt enig, men jeg har lett litt nå, finner ingen skjermkort med 2 HDMI utganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå