indahla Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Noen nevnte her på forumet at amazon.co.uk trekker fra momsen når de sender varer til Norge. Noen som har opplevd dette, og isåfall, hvor mye trekker de fra (i prosent)? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Tror den britiske momsen ligger på rundt 17%. Du får ikke vite sluttsummen på ordren din før du får beskjed om å godkjenne bestillingen, det går helt fint å trekke seg før du godkjenner, hvis det blir for dyrt. Jeg har kjøpt noen filmer derfra nå som koster 14.99 hos Play.com, på Amazon.co.uk kom de på 14.55 tilslutt pga. bortfallet av moms og tillegget for frakt. Litt billigere altså, og adskillig sikrere..... Jeg bruker bestillingssiden som en utregningsfunksjon for å sjekke hva den reelle prisen blir til slutt Lenke til kommentar
tjodleiv Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Tror den britiske momsen ligger på rundt 17%. Du får ikke vite sluttsummen på ordren din før du får beskjed om å godkjenne bestillingen' date=' det går helt fint å trekke seg før du godkjenner, hvis det blir for dyrt. Jeg har kjøpt noen filmer derfra nå som koster 14.99 hos Play.com, på Amazon.co.uk kom de på 14.55 tilslutt pga. bortfallet av moms og tillegget for frakt. Litt billigere altså, og adskillig sikrere.....Jeg bruker bestillingssiden som en utregningsfunksjon for å sjekke hva den reelle prisen blir til slutt[/quote'] Sender Amazon pakken samlet eller en og en vist en bestiller flere enn en pakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå