Gjest Guest_123456789_* Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Forrige dagen stussa jeg dusken nedentil, tok høvelen på kantene, brukte barberskum og vær VELDIG forsiktig, men dagen derpå våknet jeg opp av at det klødde noe inni h****te. Og jeg var illrød over hele stedet hvor høvelen hadde passert.. er dette egnetlig normalt? og er det noen ting man kan gjøre for å forhindre dette? er gutt btw... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ja er normalt, anbefaler bruk av aloe vera. Lenke til kommentar
Gjest Guest_123456789_* Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 takker for svar, mener du da at man skal bruke alovera samtidig som barberskummet? eller at man skal påføre det med engang etter barbering som en slags aftershave? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg bruker ikke skum, tror det er best å ikke bruke det. Barber ikke mot hårretningen. Og bruk krem med minst 90% aloe vara etter at du har vasket deg, og senere tatt kaldt vått håndkle slik at hårrøttene rundt kjønnsorganet ditt for at lukker seg. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Var det første gangen du intimbarberte deg? I såfall så pleier det å klø de første gangene. Lenke til kommentar
Gjest Guest_123456789_* Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 takker for svar, har sånn 98 % rein alovera gel så bruker den neste gang.. nope er ikke første gang jeg barberer meg, men har ikke blitt sånn illrødt før.. :S men skal prøve tipsene deres neste gang jeg skal under høvelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå