YojimboVII Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Tror det er åpent til butikken stenger men er ikke sikker.. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Er det her hvertfall Da tar jeg sjangsen på å vente til i kveld med å hente bad company Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kan du ikke bare ringe ned dit for å være sikker? Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Kan du ikke bare ringe ned dit for å være sikker? Tar heller sjangsen jeg Kan vente til i morra hvis det er stengt. Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) den er vel oppe like lenge som butikken er oppe, da det er de samme som jobber i butikken som betjener posten der også. er iallefall oppe like lenge her, edit: kom akkurat på at du kan jo skjekke åpningstidene til postavdelingen i din lokale butikk/postkontor på www.posten.no . stemmte vist ikke helt med åpningstidene med postavdelingen da jeg søkte på kiwi lokalt her, men at boksanlegget var åpent så lenge som butikken. isåfall, er vel det greieste å skjekke posten.no om du ikke har hentet den Endret 3. juli 2008 av pekka1991 Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Om du kan vente på en pakke, er du ikke nerd nok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå