Agrostar Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har ei golvvifte som eg har på rommet mitt. No bles den på meg, men da er det jo kun eg som blir kald. Har prøvd å ha den ved vindauge og blese luft inn, men eg syns nesten det blei heitare, snudde den så den bles luft ut, men eg merka ikkje så mykje. Så eg lurde på om nokon hadde forslag til kvar eg kan plasere vifta og kva veg for at heile rommet skal bli kaldare. Legg ved bildet av rommet. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Åpne et vindu eller dør utenfor rommet, hold døra til rommet ditt oppe og åpne vinduet. Gjennomtrekk = Win edit; Ei vifte kan ikke kjøle ned lufttemperaturen, den bare blåser den varmeluften rundt for at det skal kjennes kaldere Endret 3. juli 2008 av WD40 Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Opnar eg døra så er det enda heitare utafor her, og når eg da får gjennomtrekk så får eg gjennomtrekk av kattedrit og pisselukt. Ikkje noko eg vil ha. Einaste eg kjem på er å ha vifta peikandes mot vindauge og få den til å prøve å blåse varmlufta ut? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hjelper nok ikke mye, beste er nok å bare sette vifta så den blåser på deg. Hjelper nå mye det syntes jeg hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå